אמירה מסעירה

יו"ר הקואליציה: "מעדיף שהערבים לא יגיעו בכלל לקלפיות"

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן אמר באירוע במבשרת ציון כי הוא "מעדיף שהערבים לא ינהרו לקלפיות ולא יגיעו בכלל לקלפי". אהוד ברק תקף: "ביביטן חושף לרגע את האמת על הכיוון אליו אנחנו מובלים. כרגע זה פופולרי, אך כשנתקרב נראה תהום" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ דוד ביטן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האמירה המסעירה של יו"ר הקואליציה: יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן הצהיר במהלך שבתרבות במבשרת ציון כי היה מעדיף שהערבים לא יגיעו בכלל לקלפיות.

ביטן נשאל בנוגע לאמירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום הבחירות לפיה "הערבים נוהרים לקלפיות", וענה כי הוא "מעדיף שהערבים לא ינהרו לקלפיות ולא יגיעו בכלל לקלפי. 95% מהם בוחרים ברשימה המשותפת שלא מייצגת את ערביי ישראל, אלא את האינטרס הפלסטיני".

ביטן התייחס גם להשעייתו של חבר הכנסת בני בגין מאחר והצביע נגד עמדת הקואליציה בנושא חוק ההסדרה, ואמר: "הוא לא קיבל פרס נובל בגלל שכל החכמה והידע נמצאים אצלו. ח"כ בגין לא נבחר באופן עצמאי אלא הוא חלק מסיעת הליכוד ולכן הוא נענש".

בנוגע לחוק ההסדרה אמר ביטן: "אם היועץ המשפטי לממשלה לא יגן על החוק בבג"ץ, ניקח עורכי דין פרטיים, מאלו שצידדו בחוק ההסדרה בוועדות הכנסת. נמצא מתווה אלטרנטיבי שיאפשר לקבל את עמדת הממשלה בעניין עמונה ועד אז לא נגיש את החוק להצבעה לקריאה שנייה ושלישית".

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק צייץ בטוויטר בנוגע לדברי ביטן: "ביביטן, his masters' voice (קול אדוניו) חושף לרגע את האמת על הכיוון אליו אנחנו מובלים. כרגע זה פופולרי, אך כשנתקרב נראה תהום מעט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר