נתניהו מפרגן

"טראמפ אוהד את ישראל, אין עוררין על כך"

בראיון שהעניק לרשת CBS וישודר השבוע, מחבק נתניהו את נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ: "הוא אוהד את המדינה היהודית והעם היהודי". על ברק אובמה: "זה לא אישי" (מדיני

נתניהו וטראמפ, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

בראיון שהעניק לתכנית הפופולרית "60 דקות" ברשת CBS, וישודר במהלך השבוע הקרוב, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ ותמיכתו בישראל: "אני מכיר את טראמפ היטב. תמיכתו בישראל ברורה".

לדברי נתניהו: "היחס שלו לישראל ותמיכתו בנו ברורות. הוא אוהד את המדינה היהודית והעם היהודי. אין על כך עוררין. היחסים בין ישראל לארה"ב יתחזקו תחת ממשל טראמפ".

נתניהו התייחס למערכת היחסים בין ישראל וארה"ב בתקופת ממשל אובמה: "זה לא אישי. לא להתנגד להסכם עם איראן, כפי שאני חשבתי שיש צורך להתנגד, משום שהיא מסכנת את קיומה של ישראל? בטח שהייתי צריך להתנגד".

כזכור, לאחר ניצחונו של טראמפ בבחירות שיגר ראש הממשלה ברכה מצולמת בה אמר "הנשיא הנבחר טראמפ, חברי, ברכותיי על בחירתך לנשיא ארצות הברית של אמריקה. "אתה חבר גדול של ישראל, במשך שנים הבעת את תמיכתך באופן עקבי ואני מעריך זאת מאוד. אני מצפה לעבוד איתך כדי לקדם את הביטחון, השגשוג והשלום".

"ישראל אסירת תודה על התמיכה הנרחבת בקרב העם האמריקני, ואני בטוח ששנינו, כשנעבוד קרוב יחד, נביא את הברית הגדולה בין המדינות שלנו לפסגות גבוהות אפילו יותר. שאלוקים יברך את אמריקה, שאלוקים יברך את ישראל, שאלוקים יברך את הברית המתמשכת שלנו" הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר