ראש בראש

בליכוד מסמנים איום ותוקפים: "לפיד שמאלני"

לאחר הסקרים הצופים זינוק מטאורי ועקבי במעמדו של יאיר לפיד, מנצלים בליכוד ראיון שהוא העניק הערב ומשתמשים שוב בנשק החלוד: "לפיד ומפלגתו - שמאלנים" (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: Miriam Alster/Flash90)

בפוסט שפורסם הערב (מוצ"ש) בעמוד הפייסבוק של מפלגת הליכוד, מסומן ח"כ יאיר לפיד יו"ר יש עתיד, כאויב החדש-ישן. "כולם יודעים את האמת: לפיד הוא איש שמאל מובהק, שכתב במשך שנים ארוכות טור שבועי אצל נוני מוזס ושניסיונו מתמצה בהנחיית פאנלים קיצוניים באולפן שישי", אומרים בליכוד.

הדברים באים כתגובה לראיון עם לפיד בתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 2, בוא הוא אמר בין השאר: "אם היה מנחם בגין, הייתי מוכן להיות 2, 3, או 10 שלו - אבל גם הסקרים שלכם מראים שאני האלטרנטיבה היחידה. חודשים ארוכים יש עתיד היא האלטרנטיבה השלטונית היחידה, בסוף אם תסתכל על המספרים אין אדם שמתחרה עם נתניהו על השלטון מלבדי".

בנוגע לפרשת הצוללות אמר לפיד כי "במדינה מתוקנת ממשלה לא מתקיימת 24 שעות לאחר מכן. אני לא חושב שראש הממשלה מושחת, אבל זה שהוא לא ידע זה דפוס חוזר. זה מה שקורה שיושבים כל כך הרבה זמן באותו כיסא".

גם חברי סיעת יש עתיד הותקפו בתגובה הרשמית של הליכוד: "מועמדו של לפיד לתפקיד שר הביטחון הוא עופר שלח. תומך נלהב של 'שוברים שתיקה' מראשית דרכו. בכירה נוספת במפלגתו היא יעל גרמן, לשעבר ראש עיריית הרצליה מטעם מרצ. בכיר נוסף הוא יעקב פרי שהשתתף בסרט שהוציא את דיבת ישראל רעה בעולם".

"לפיד חושב שהציבור הישראלי שכח את העובדות, אבל הציבור יודע היטב שלפיד הוא שמאל ושכל מנדט שיקבל יועבר לגוש השמאל בניסיון להפיל את ממשלת הליכוד הלאומית", נכתב בסיום הדברים.

יש עתיד בתגובה: "לא נמאס לכם בליכוד מהטריק המשומש הזה? כבר קראתם לבנט שמאל, לליברמן שמאל, עכשיו ללפיד שמאל. תמצאו כבר טריק חדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר