"קל לחבוט בי"

נשלל רשיונו של אורן חזן: נסע לפני שבת במהירות מופרזת

הח"כ הססגוני שנתפס על חם בעת נסיעה במהירות מופרזת בערב שבת האחרון, איבד היום את רשיונו וצפוי לעמוד למשפט. בתגובה, העלה חזן סרטון תגובה מקורי. צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של אורן חזן)

נשלל רישיון הנהיגה של חבר הכנסת אורן חזן למשך חודש ימים, לאחר שנתפס נוסע בערב שבת האחרון במהירות מופרזת בכביש הערבה. מהמשטרה נמסר, כי כתב אישום יוגש בהמשך נגד הח"כ הססגוני, בגין נהיגה במהירות מופרזת, וייתכן שרישיונו ישלל לעוד תקופה.

כזכור, חזן נעצר על ידי שוטר תנועה בכביש הערבה לאחר שנסע במהירות מופרזת העולה על 140 קמ"ש, בכביש בו המהירות המירבית המותרת היא 90 קמ"ש בלבד. מאחר ומדובר בחבר כנסת, השוטר הזעיק קצין תנועה למקום.

היום (ראשון) זומן חזן לשימוע באגף התנועה בבית דגן בפני קצין משטרה, ובתום השימוע החליט קצין המשטרה לשלול את רישיונו של חבר הכנסת למשך 30 יום. אורן חזן העלה סרטון תגובה בדף הפייסבוק שלו, בו הוא אומר בין השאר: "כשקוראים לך חזן - התסריט ידוע מראש. מסתבר, שבישראל היום, מבחן בוזגלו הופך לאט לאט למבחן חזן, שכן במקום לבחון לגופו של עניין, הרבה יותר קל להצטרך ל'חגיגה' ולחבוט באדם".

"שיהיה ברור", ממשיך חזן, "אם טעיתי בהחלט עלי לשלם מחיר. אני בדיוק כמו כולם לא מעל החוק, אבל גם מנגד, הבדיקה והחוק צריכים להיות שווים לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר