תחייה ומוות

דרום אפריקאי מת, חזר לחיים ומת שוב

רוכב אופנוע נפגע בתאונה ומותו נקבע במקום. הוא הועבר לחדר המתים ולאחר לילה גילה הצוות כי יש לו דופק, הוא הועבר במהירות לבית החולים שם נפטר מאוחר יותר (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לחזור מהמתים זו תופעה נדירה, לחזור ולמות מיד אחרי זה זה כבר חוסר מזל משווע. רוכב אופנוע בדרום אפריקה שהוכרז מת בזירת תאונת דרכים נמצא חי במקרר חדר מתים בעת שמשפחתו של ה"הרוג" הגיעה לזהות את גופתו. מאוחר יותר הוא הלך לעולמו באופן סופי בבית החולים.

רוכב האופנוע נפצע בהתנגשות בכביש בפרובינציית קוואזולו-נטאל שבדרום-מזרח דרום אפריקה. צוות רפואי שהגיע לזירת התאונה קבע את מותו והוא הועבר לחדר המתים בעיר דרבן.

בבוקר שלמחרת, כשמשפחתו הגיעה לזהות אותו בחדר המתים, גילה הצוות של חדר הקירור המקומי כי יש בו דופק והעבירו אותו במהירות לבית החולים. שם הצליחו האחיות והרופאים להחיות אותו. אלא שלצערם הרב, האיש שוב מת - והפעם באופן סופי.

רשויות הבריאות בפרובינציית קוואזולו-נטאל מסרו שהם פתחו בחקירת המקרה המוזר. "מותו של אדם הוא חוויה כואבת", נמסר בהודעת מחלקת הבריאות המקומית. "המחלקה יכולה לאשר שמתנהלת חקירה פנימית".

כזכור לפני כשבוע וחצי התפרסם סיפור מפתיע במיוחד מפולין שם קמיל, צעיר פולני בן 25 מהעיירה קמיינה גורה שתה כמות מופרזת של אלכוהול ולקה בדום לב. הרופאים שבדקו אותו קבעו את מותו והוא הועבר למקרר של חדר המתים.

כמה שעות מאוחר יותר, שומר חדר המתים שמע קולות מתוך החדר והיה בטוח כי מדובר בבני נוער שפרצו למקום אך להפתעתו גילה כי "הקולות באו מהמקררים עצמם", סיפר. "בידיים רועדות פתחתי את אחת הדלתות ושם מצאתי 'גופה' עירומה שביקשה ממני שמיכה".

השומר ההמום הזעיק את המשטרה וגם רופאים שהגיעו לחדר המתים כדי לחזות בפלא. אחרי שהצעיר עבר בדיקות והתגלה כי מצבו תקין – הוא שוחרר. לפי דיווחים בתקשורת הפולנית, מחדר המתים הוא בחר לחזור לא הביתה – אלא ישר לבית המרזח כדי להשתכר שוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר