זה אחד המבנים הגדולים שהודפסו אי פעם בתלת ממד

יריד האמנות במיאמי, פלורידה הציג השנה מבנה שהודפס במדפסת תלת ממד - אחד מהגדולים ביותר אי פעם. "החזון של העיצוב שלהם הוא העתיד" (עיצוב פנים, סטייל)

בניין שהודפס בתלת ממד - לראשונה בעולם (צילום: Robin Hill)

רוב המבקרים ביריד האמנות השנתי 'דיזיין מיאמי' שנערך, איך לא, במיאמי שבפלורידה, ארה"ב, הופתעו לגלות שהמוצג המרשים והמקורי ביותר לא המתין להם בתוך האוהל שנפרש במתחם, אלא מחוץ לו - הרבה יותר מחוץ לו.

"Flotsam&Jetsam" זהו שמו של המבנה שיצרו האדריכלים מחברת SHoP הניו יורקית - אחד המבנים הגדולים ביותר שהודפסו אי פעם במדפסת תלת ממד - אשר קיבל את פניהם 35 אלף המבקרים ביריד והזמין אותם לחסות בצילו.

למעשה, מדובר בשני מבנים עשויים סיבי פחמן שמזכירים צורה של מדוזה שנשטפה לחוף והחליטה להישאר שם קצת. 1,800 שעות לקח להדפיס אותם ו-6 חודשים מהעלאת הרעיון ועד הביצוע בפועל.

האדריכלים זכו בפרס החזון על תרומתם המשמעותית לעולם העיצוב. מייסד שופ, גרג פסקווארלי, אמר: "אני חושב שהם מדהימים. רוב הפרויקטים שאנחנו עובדים עליהם לוקחים בין 5 ל-10 שנים, כך שכשאנשים מסתכלים על תוצרים מוגמרים שלנו, הם למעשה רואים מה חשבנו 10 שנים אחורה. וכעת זה כל כך מרגש, כי חלמנו והגשמנו את המבנים האלה תוך פחות משנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר