הכל בגלל בקבוק קטן

עובד אגד תובע את החברה: "הרסתם את בריאותי"

הבקבוקון התמים שאליו הוצמדה ב'אגד' תווית של 'מי עדן', הסתירה מעובד האבטחה את העובדה שמדובר בחומר רעיל שנועד ל...הסיר מסטיקים ממושבי האוטובוסים (חוק ומשפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תווית מי עדן, הטעתה. אילוסטרציה (צילומסך: מתוך facebook)

מ', עובד אגד בן 53, הגיש תביעת פיצויים נגד החברה, בסך מיליון וחצי שקלים, בגין בקבוק רעיל שמצא במתקן החברה, שהיה עליו תווית של 'מי עדן' - מה שהוביל אותו לשתות מהבקבוק וללקות בהרעלה חמורה.

מדובר היה בחומר להסרת מסטיקים שנמצא על ידי מ', איש אחזקה בחברה, בלילה חם מאוד לפני כחמש שנים. תפקידו של מ' היה להחנות אוטובוסים שחזרו מניקוי. על פי התביעה, במהלך עבודתו חש מ' בצמא גדול ואז הוא הבחין בבקבוק עם נוזל שקוף, עם תווית 'מי עדן' עליו. כשהוא לגם מהבקבוק, הוא הבחין מיד בטעם מוזר בפיו.

כאמור, זה היה חומר רעיל מסוג 'ממיס תעשייתי', שהונח שם כדי להסיר מסטיקים ממושבי האוטובוסים. בדרך כלל מרוכז החומר הזה במיכל גדול, אך במקרה זה הוא הועבר קודם לכן לבקבוק קטן. כשמ׳ חש ברע, הוא נסע לביתו, שם חלה הרעה במצבו והוא פונה לבית חולים רמב״ם שבחיפה. הוא אושפז לחמישה ימים במחלקת טיפול נמרץ כשהוא תחת הרדמה, מונשם וסובל מלחץ דם נמוך בעקבות ההרעלה החמורה.

כחלק מהטיפולים, עבר מ' אוטם לב חריף, צנתור ועוד ניתוחים, ועד היום הוא סובל ממחלת ריאות, אי ספיקת כליות, מחלת עצבים ותפקודי לב נמוכים. על פי התביעה, הוא גם סובל מדיכאון ונדודי שינה. ככל הנראה הוא אף יזדקק לטיפולי דיאליזה בעתיד.

"תוחלת חייו קוצרה בכ-14 שנים", קובע מומחה שחוות דעתו צורפה לתביעה: "לפני התאונה היה מ׳ בריא בגופו ובנפשו, איש שמח שעובד בשתי עבודות ביום. הוא הפך לסובל מדכדוך, כאבים, חוסר תפקוד גורף בכל פעולה ולו הבסיסית ביותר. נכותו קבועה. לפני התאונה מילא בעצמו את כל צרכיו וצרכי משק ביתו, במישור האישי והמשפחתי, ואילו כעת המצב הפוך לחלוטין".

תגובת אגד לידיעה כפי שפורסמה ב'מעריב': "התביעה איננה מוכרת לנו, כנראה היא טרם נמסרה. לכשתגיע, נלמד את הפרטים ונגיב במסגרת כתב ההגנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר