חתול בשק?

אפל רצה למכור את האוזניות המהפכניות - אבל לא מצליחה לייצר אותן

כבר חודשיים ש'אפל' מציעה למכירה מוקדמת את האוזניות המהפכניות שלה - שעדיין לא יוצרו בכלל. הסיבה: אפל לא מצליחה לייצר את האוזניות החדשניות (דיגיטל, טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
AirPods (צילום: יחסי ציבור)

למעלה משלושה חודשים עברו מאז שענקית הטכנולוגיה האמריקנית השיקה את ה-AirPods, האוזניות האלחוטיות החדשות שלה שמעוצבות כזוג אוזניות נפרדות העושות שימוש בטכנולוגיית בלוטות' על מנת לקלוט את האותות ממכשיר האייפון. חודשיים לאחר שהחברה החלה למכור את המוצר במכירה מוקדמת, הוא עדיין לא מיוצר על ידי החברה.

אמש חשף ה'וול סטריט ג'ורנל' כי הסיבה לכך שהמוצר המהפכני עדיין לא הגיע לחנויות ואפילו לא מיוצר עדיין - היא העובדה כי אפל לא מצליחה לגרום לצמד האוזניות המופרדות לפעול כצמד ולשדר בבת אחת את המוזיקה.

על פי הדיווח, בגלל הרצון של אפל לאפשר לאוזניות לפעול כל אחת בנפרד - גם אם האוזניה השנייה הלכה לאיבוד או שהסוללה נגמרה - גורמת לכך שהאוזניות לא מקבלות את האות בבת אחת, מה שהופך את ההאזנה באוזניות אלו לבלתי נסבלת.

כזכור, לפני כשלושה חודשים החברה השיקה את AirPods, אוזניות אלחוטיות חדשניות שכוללות 2 חלקי אוזניות נפרדים ומספר פיצ'רים מתקדמים כמו הפעלת השמע רק כאשר האוזניות הוכנסו לאוזן, זאת על ידי שימוש בחיישני אינפרא אדום ומשטח מגע שיפעיל את 'סירי'.

האוזניות החדשות של אפל כוללות סוללה זעירה, שעל פי החברה תשרוד עד ארבע שעות. מארז האוזניות, שמשמש גם כמטען כולל סוללה שיכולה להטעין את האוזניות ל-24 שעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר