צניחת מניית ה'ריט'

גורם ב"קופת העיר": "גם אם ה'ריט' תימחק מהבורסה - הכסף שלנו לא יירד לטמיון"

"גורמים אינטרסנטים דואגים לפמפם את זה כהפסד ענק לקופה - אבל אין לזה שום אחיזה במציאות" אומר גורם בכיר ב"קופת העיר". "היה ברור שמחיר המניה עשוי לצנוח" (כלכלי)

קופת העיר, ארכיון (צילום: Chen Leopold/Flash90)

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' על ההפסדים "על הנייר" שספגה קופת העיר בעקבות ירידה בערך מניות 'ריט' בשיעור של 10 אחוזים (נכון להיום), גורמים המקורבים לקופה דוחים את הטענות ואומרים כי לא מדובר בהפסד וכי ירידה בערך מניה בשיעור שכזה אינו חריג בעקבות אופי המנייה.

"גורמים אינטרסנטים דואגים לפמפם את זה כהפסד ענק לקופת העיר אבל אין לזה שום אחיזה במציאות" מאשים גורם בכיר בקופה בשיחה עם 'כיכר השבת', "דבר ראשון מדובר בכלל על קרן 'ערבים' ולא על כספי הצדקה של הארגון לתמיכה בנזקקים" הוא מבהיר ומוסיף כי "כלל לא מדובר בהפסד, אנחנו השקענו בפעילות של הקרן, לא בבורסה, אין קשר בין מחיר המניה לכספים שאנחנו הכנסנו". הוא אומר.

הגורם מוסיף ואומר כי גם העובדה שהמניה לא מתרוממת בחודשים אחרונים לא מהווה סיבה לדאגה. "גם אם החברה תימחק מהמסחר בבורסה, הכסף שאנחנו השקענו לא יורד לטימיון, הוא נמצא בקופת החברה ואמור לשמש אותה להשקעות בקרקעות ברחבי הארץ". הגורם מוסיף ואומר כי גודל האחזקות של קופת העיר ב"מגוריט" לא תשתנה בעקבות מחיר המניה.

עוד מוסיף הגורם כי הירידה בערך המניה לא מדאיגה: "מדובר בקרן ראשונה מסוגה בבורסה הישראלית, וברור לנו לגמרי שהמחיר עלול לצנוח בתחילה, אם הזמן כשהחברה תתחיל להרוויח והפעילות שלה תגדל, אז נוכל למדוד את הצלחתה או כשלונה של החברה בבורסה".

הגורם מציין כי רק היום זינקה המניה בשיעור של 4.29: "המשקיעים כן מאמינים במניה הזו - גם אם בתחילה היא נראית תנודתית", אומר גורם בקופה ומדגיש כי "לשווי בבורסה אין קשר כאמור להחלטה של קופת העיר להשקיע 60,000,000 שקלים בקרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר