'המודיע' בהתייחסות מפתיעה

"באיראן לא מפריעים ליהודים בתפילתם, בערד - כן"

עיתון "המודיע" מקדיש לראשונה כתבה על המתרחש בערד, מדווח על ההפרעה למתפללים בבית הכנסת וכותב כי אפילו באיראן לא מפריעים ליהודים. ואת מי ליצמן מאשים? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ערד. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

העימות בין הציבור החרדי לראש עיריית ערד עולה שלב: הבוקר (שני) מקדיש לראשונה עיתון "המודיע", בטאון תנועת "אגודת ישראל", כתבה נרחבת למתרחש בעיר תחת הכותרת: "ויחללהו ולא זרים!".

הכתבה מדווחת על "כאב לב ומחאה", בעקבות הניסיון להפריע ליהודים בעת תפילתם. לדברי העיתון, "ביום שבת קודש נפל דבר בישראל. בערד עיר האבות נכנסה קבוצת גלויי ראש לבית הכנסת בשעת התפילה במטרה מוצהרת להפריע ליהודים בתפילתם. הם התריסו כנגד המתפללים נעמדו בקבוצות, דיברו בקול הוציאו טלפונים וחיללו שבת לנגד עיניהם".

'המודיע' מציין כי המעשה שעשו הינו "כצלם בהיכל. מה שלא עושים גויים בארצותיהם, מה שלא עושים גם לא במדינות אוייב כאיראן הם עשו כאן. באיראן לא מפריעים ליהודים בתפילתם".

העיתון מאשים את היועצים המשפטיים של העירייה שנתנו לדבר יד והציגו את בית הכנסת כמקום שעשוי לגרום לסכנת חיים.

המודיע מציין עוד כי שר הבריאות יעקב ליצמן נועד אמש עם השר לבטחון פנים גלעד ארדן והביע את כאבו ומחאתו נוכח חומרת הדברים. שר הבריאות מדגיש כי לדעתו המעשים הללו הם תוצאה מהצהרת ראש העיר שאינו רוצה בהגעת חרדים לעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר