המדינה שרשמה את העלייה הגדולה ביותר בתיירות הסלובנית, היא... ישראל

מה יש לישראלים לחפש בסלובניה? מתברר כי האתרים המציעים חופשות סקי וטיולי הרים, אתרי הספא ברחבי המדינה ואזור ערי החוף - פופולריים במיוחד על הישראלים, שגם זכו לקמפיין מיוחד עבורם (טיולים, תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לובליאנה, בירת שלובניה (צילום: shutterstock)

עלייה של 37 אחוז בלינות הישראלים במדינת סלובניה, כך עולה מנתוני המשרד לסטטיסטיקה של רפובליקת סלובניה. המבקרים מישראל מדורגים במקום הראשון מבין התיירים המגיעים ליותר מלילה אחד לסלובניה, ובכך הם חלפו אפילו על פני אוסטריה, איטליה וגרמניה שהיו במשך שנים בראש הרשימה.

מבין כל המדינות שהראו עלייה באחוזים דו ספרתיים בכמות התיירים שביקרו בסלובניה, ישראל עומדת בראש - לפני ספרד, דנמרק, הונגריה, סין, שוויץ וארצות הברית.

כצפוי, העלייה הגדולה ביותר היא באזור האתרים המציעים חופשות סקי וטיולי הרים ואתרי הספא ברחבי המדינה, אחריהם ברשימה: אזורי ערי החוף ואזור עיר הבירה לובליאנה.

ממנהלת משרד התיירות של סלובניה, מג'ה פק נמסר ל-ynet שפרסם את הנתונים הללו: "משרד התיירות השקיע השנה רבות בשיווק ובהתמקדות בשווקים בינלאומיים בעלי פונטנציאל גדול כמו השוק הישראלי, דבר הבא לידי ביטוי בנתונים המעולים. סלובניה הופכת ליותר ויותר מוכרת גם ומזוהה גם בקרב קהל המטיילים הישראלי כמדינה בטוחה, ירוקה, פעילה ובריאה המציעה מוצרי תיירות מגוונים עם ערך מוסף גבוה וחוויה מצוינת לכל סוג של טיול וגיל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר