דרמה בעיריית ירושלים

העובדים נגד מנהל אגף חינוך חרדי: "הדחנו את בר עזר"

עובדי האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים החליטו לנתק קשר עם איתמר בר עזר - מנהל האגף ואסרו על העובדים להישמע להוראותיו • "מתנהג כמו השריף של העירייה" • בר עזר: "הכל שקר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
איתמר בר עזר על רקע עיריית ירושלים. ארכיון (צילומים: אורי לנץ ואביר סולטן - פלאש 90)

דרמה בעיריית ירושלים: עובדי האגף לחינוך חרדי החליטו לנתק כל קשר עם איתמר בר עזר - מנהל האגף, לא לשתף אתו פעולה, ולאסור על עובדי האגף לקיים אתו קשר מכל סוג שהוא.

האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים הינו האגף החזק ביותר מבחינת הציבור החרדי, אגף בו מועסקים ארבעים עובדים, רובם מהציבור החרדי, שאחראים על החינוך החרדי ותקציביו.

במשך שנים מכהן איתמר בר עזר כמנהל האגף בעירייה, מחזיקי התיק - סגני ראש העיר החרדים - התחלפו ובר עזר נשאר במקומו. הוא נחשב לדמות חזקה, ובעל כוח ושליטה באגף.

אך בשנים האחרונות עולים שוב ושוב טענות מצד העובדים על התייחסות לא נאותה מצד בר עזר לעובדים, ולא אחת הם אף דרשו לפטרו.

בחודש האחרון העימות הפנימי באגף התפתח למחוזות חדשים, עד כדי הודעה של ארגון העובדים בעירייה: "אסור להישמע להוראות של איתמר בר עזר, מי שיעבור על ההוראה - ייענש".

אחד העובדים באגף סיפר ל"כיכר השבת": "הוא מתנהג כמו השריף של העירייה. אנשים פה נמאס להם לבוא לעבודה. לא מעוניינים לראות אותו".

הקש ששבר את גב הגמל, והוביל למהומה הגדולה התרחש אתמול. לדברי גורמים באגף, בר עזר ניגש לאחד העובדים והתחיל לצעוק עליו שהוא רואה סרטי תועבה במקום לעבוד. "ביזה אותו מול כל העובדים - בזמן שהדבר בכלל אינו נכון", הם מספרים.

בעקבות האירוע התכנס ארגון העובדים בעירייה והחליט להחרים את איתמר בר עזר, ולמנות תחתיו את ממלא מקומו דב פוקס. "מבחינתנו פוקס הוא מנהל אאגף. בר עזר לא קיים".

בהודעת ארגון העובדים שנשלחה לעשרות עובדי מנח"ח והגיעה לידי "כיכר השבת" נכתב: "לאור האירועים החמורים והתנהלותו המחפירה, המבישה והמתעמרת בעובדים לאורך זמן, הריני מורה לכם שלא להישמע להוראות מנהל האגף עד להוראה חדשה".

בהודעה מוזהרים העובדים: "עובד שלא יפעל בהתאם להנחיות, ארגון העובדים יתקשה להגן על זכויותיו".

איתמר בר עזר סירב להגיב בשיחה עם "כיכר השבת" אך הדגיש כי "הכל שקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר