לבקשת כחלון

ח"כ מוזס ירכז את הטיפול במשבר הדיור מטעם 'אגודת ישראל'

חברי סיעת 'אגודת ישראל' החליטו כי ח"כ מנחם אליעזר מוזס יטפל בנושא משבר הדיור בציבור החרדי. מנגד, ב'דגל התורה' מעוניינים כי הנושא יופקד בידי עו"ד זיכרמן וח"כ אשר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מוזס (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

בסיום פגישה בין כל מרכיבי סיעת "אגודת ישראל" (ממפלגת "יהדות התורה") הוחלט למנות את יו"ר הסיעה ח"כ מנחם אליעזר מוזס כמי שיטפל בנושא משבר הדיור בציבור החרדי.

מוזס שפעל רבות בעבר בנסיונות למצוא פתרונות משביעי רצון והתריע תמיד על הצורך בפתרון לבעייה הכאובה המעיקה על רבבות משפחות מבני הציבור החרדי ושהגיעה לפתחם של גדולי ישראל, ינהל מטעם הסיעה החסידית את המגעים הקדחתניים בתקווה למצוא פתרון שיניח את הדעת ויהווה הקלה מסוימת לפחות על הזוגות הצעירים הנישאים כמו גם המחותנים.

כפי שנחשף בעבר ב"כיכר השבת", קרא האדמו"ר מויז'ניץ לפני מספר חודשים לנציגי הסיעה ובהמשך אף ליו"ר סיעת דגל התורה ח"כ משה גפני והביע את זעקתו על הצורך במציאת פתרון לבעייה הכאובה והמעיקה הטורדת את מנוחתם ושלוותם של משפחות רבות.

חברי הכנסת נכנסו לעובי הקורה ובשבוע שעבר נפגשו עם שר האוצר משה כחלון ושר השיכון יואב גלנט בדרישה נחרצת לסייע בנידון.

כחלון הציע למנות מישהו אחד שירכז את הנושא מול הגורמים הרלוונטיים וגם למנות מישהו מהמשרד שלו שיעסוק בנושא הדיור החרדי.

מנגד, ב'דגל התורה' מעוניינים כי עו"ד חיים זיכרמן, ירכז את הטיפול הנושא, תחת פיקודו של ח"כ יעקב אשר. בשעה זו נערכת ישיבה סיעה משותפת בה ידונו חברי הסיעה גם בנושא זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר