קורע לב

הלויית האב ובנו: "מי היה מאמין שתיפלו חבוקים אל התהום"

המון אדם ליווה היום את הילד עילי ניר ואביו עמרי שקפץ אחריו אל התהום בניסיון נואש להצילו. אף עין לא נותרה יבשה בהלוייה שיצאה אחר הצהריים מכפר ויתקין (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההלוייה (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

קהל רב התאסף היום (שני) אחר הצהריים במושב כפר ויתקין, וליווה למנוחות את עמרי ועילי ניר, אב ובנו שנהרגו מנפילה לתהום בנחל צאלים, בטיול המשפחות בערב שבת האחרון.

נעמי דוד, המחנכת של עילי בשנה שעברה, אמרה בהלוויה: "עילי, משלשום אני מתפללת בשבילך שהלב שלך לא יפסיק לפעום. אני קוראת שוב ושוב את ברכת סוף השנה שכתבת לי בכתב ידך ונזכרת בכל כך הרבה רגעים איתך. תלמיד שלי, תלמיד של מצוינות, שחוקר את העולם ולא נח. ככה פתאום הופעת לי בדלת עם משלוח מנות בפורים, כמה היית רגיש לכל מי ששונה בעולם. כתבת לי שחייבים לקיים אולימפיאדת נכים כדי שירגישו כמו כולם".

פעולות החילוץ בערב שבת (צילום: רועי עידן דוברות סורוקה)

"כששיפצתם את הבית", המשיכה המחנכת בדבריה הנרגשים, "אמרת 'אני דואג לאבא' כי הוא ישן שם לבד ואנחנו אצל סבתא. דאגת לאבא שלך. כמה משמעות מקבלים דבריך כשמבינים באיזו משפחה גדלת, ואיך ברגע האמת, כשאבא קלט שאתה בצרה הוא חירף את נפשו כדי לנסות להציל אותך. והסוף נורא. נתגעגע להומור שלך המיוחד, לחיוך השמח".

עילי ניר, בן 10 במותו (צילום: מתוך ynet)

אחותו של עמרי ודודתו של עילי, עינת, ספדה בבכי: "מי מאיתנו תיאר שחודשים ספורים אחרי חגיגת יום הולדת 50 שלך כל חיינו ישתנו ללא הכר ושניכם תיפלו חבוקים אל התהום. מאז ומעולם לעמרי הייתה יכולת ליצור קשרים עמוקים ומשמעותיים. חברי הילדות שלו, קרובים וטובים, הפכו לחלק מחייב. עמרי היה אב נוכח, מעורב טוטאלי".

"ביום שישי האחרון", סיפרה הדודה, "הם יצאו ושירי ציידה אותם באוכל וממתקים. בסביבות השעה 14:00 הם נפלו חבוקים לתהום. עילי שלנו, ילד אהוב, חכם ורגיש כל כך, הסבתות שלך שאיתן היה לך קשר מיוחד ליטפו אותנו עד שהלכת מאיתנו. אני מבטיחה לך עמריקי שנשמור כולנו אחד על השני ועל המשפחה שלך".

עמרי ובנו, עליו ניסה לגונן (צילום: מתוך ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר