חילול בית הכנסת בערד

אזולאי במכתב לארדן: "לפעול ביד קשה כנגד הפורעים"

שר הדתות דוד אזולאי שיגר מכתב חריף לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בו הוא דורש נקיטת יד קשה כנגד הפורעים שחיללו בית כנסת בערד ומזהיר מפני "תקריות מיותרות ויהיה מאוחר מידי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אזולאי והמכתב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

על רקע סערת ביזוי בית הכנסת בערד, ולאור ההפגנות המתוכננות על ידי חסידות גור ברחבי הארץ, יוצא הבוקר (שלישי) שר הדתות דוד אזולאי במכתב חריף לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בו הוא מזהיר כי "אם לא ינקטו צעדים קשים כנגד הפורעים עלולות להיות תקריות מיותרות ויהיה מאוחר מידי".

אזולאי מגנה את הפורעים ומכנה אותם "נבערים מדעת מחרחרי ריב ומפיצי שטנה", וקורא לשר לביטחון פנים לנהוג באפס סובלנות למניעת הישנות מקרים מעין אלו.

במכתבו כותב אזולאי: "שומו שמים והזדעזעי ארץ על חילול הקודש כאשר קבוצת פורעים נבערים מדעת העזו לדרוך ברגל גסה על מפתן ׳בית מקדש מעט׳ הלא הוא בית הכנסת, ובעזות מצח שאין לה תקדים במדינת היהודים נכנסו וביזו את השכינה ובעטו בכל הקדוש לעם היהודי תוך פגיעה קשה ברגשותיהם של רוב העם היושב בציון".

לדבריו: "כשר הממונה על שירותי הדת ובין הייתר על בניית בתי הכנסת ופריחתם, אני פונה אליך רגע לפני שיהיה מאוחר מידי ורגע לפני שתופעה פסולה זו תכה בנו במקומות נוספים לעשות לזה סוף אחת ולתמיד ויפה שעה אחת קודם.

"לנקוט באפס סובלנות ולפעול ביד קשה כנגד אותם פורעים מחרחרי ריב ומפיצי שטנה, למצות איתם את הדין עד תום בכדי למנוע הישנות מקרים מעין אלו מתוך דאגה ורצון לאחד את העם ולא להיפך".

בסיום מכתבו מקווה השר: "כולי תקווה שגורמי אכיפת החוק עליהם אתה אמון, יעשו כל אשר לאל ידם בכדי להשיב את השקט לעיר הדרומית אשר ידעה ימים יפים ושקטים יותר ולהימנע מתקריות מיותרות אשר לא תורמות לשיח האחדות והשלום בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר