הרוג ראשון בסופה

הרכב הוצף במים במנהרה, הנהג סבל מהיפותרמיה ונפטר

סערת מזג האוויר גובה קרבן ראשון: נהג בן 74 שרכבו שקע בהצפה בחיפה, חולץ בידי כוחות ההצלה כשהוא סובל מהיפותרמיה ופונה במצב אנוש לביה"ח שם נפטר (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הרכב ששקע (צילום: מתוך ynet)

נהג רכב איבד הבוקר (שלישי) את ההכרה במהלך שהותו ברכבו ששקע במנהרה שהוצפה ברחוב חלוצי התעשייה בחיפה. מתנדבי כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות ומצבו הוגדר אנוש אך הוא נפטר לאחר מכן בבית החולים.

הגבר לא הגיע לעבודה ואשתו דיווחה על היעדרותו. במשטרה פתחו בחיפושים ואיתרו את הרכב השקוע במנהרה ובתוכו הנהג.

מדוברות בית החולים רמב"ם נמסר כי "נקבע מוות של גבר בן 74 שפונה אלינו לאחר שנמצא ברכבו (כך דווח לנו). הגיע תוך כדי החייאה . חום גוף נמוך מאוד. ההחייאה נמשכה תוך נסיון להעלות את טמפרטורת הגוף , אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.

לירן קריספין מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בנהג רכב שעדיין לכוד ברכבו ששקע בבוץ ללא הכרה וללא דופק ונשימה. התחלתי בביצוע של פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי שביקשתי מהמוקד לעדכן את כלל הכוחות כי ישנו נפגע יחיד ללא הכרה וצריך סיוע של מתנדבים נוספים. נסיבות ואופי האירוע בבדיקה".

מהמשטרה נמסר כי ככל הנראה, הפגיעה ארעה כתוצאה מכך שרכבו הוצף בשעות הבוקר. "הנפגע התגלה על ידי הרשויות עת שאבו את המים. עקב הצפי להחמרת מזג האוויר ייסגר המעבר לכלי רכב מהשעה 18:00 עד הודעה חדשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר