עמותת 'מסוגלים' תקיים קייטנה לילדים על הרצף האוטיסטי בחג החנוכה

הקייטנה המיוחדת תיערך בימי החנוכה. עשרות מתנדבות נענו לבקשת העמותה להפעיל את הקייטנה: "לאפשר לילדים הנאה מרבית בחופשת חג החנוכה באווירה שמחה וחגיגית" (בארץ, שיווקי)

להגדיל את האור והשמחה גם עבור הילדים. אילוסטרציה (צילום: Alon Kenig/Flash90)

לדברי מנהלת העמותה גולדי רייסנר, שיזמה את הפעלת הקייטנה בחופשת החנוכה: "מטרת הקייטנה היא לאפשר לילדים הנאה מרבית בחופשת חג החנוכה באווירה שמחה וחגיגית, ולא פחות חשוב, לאפשר לבני משפחותיהם זמן איכות בו יוכלו להעניק תשומת לב גם לאחים ולדעת כי ילדיהם מבלים בנעימים ונמצאים בידיים אחראיות".

הקייטנה המיוחדת של "מסוגלים" תיערך בימי החנוכה. עשרות מתנדבות נענו לבקשת העמותה להפעיל את הקייטנה בימי החנוכה. הן לא הססו לעזוב את ביתן בימי החג ובלבד שתוכלנה להעניק לילדים שעות של שמחה וחווית טובות. במסגרת הקייטנה הילדים ייהנו ממגוון תכניות ופעילויות (ובהן יציאה לגן חיות) שתוכננו עבור הילדים ע"י אנשי חינוך וטיפול העובדים עם ילדים על הרצף האוטיסטי.

מנכ"לית העמותה מספרת: "מרגש לראות את רוח ההתנדבות – צעירות רבות, נענות בשמחה לעזור ולסייע. רוח ההתנדבות לה נחשפתי תאפשר לי ולחברי עמותת מסוגלים להרחיב את מערך ההתנדבות גם לימי חופשות החגים הבאים וכמובן בימי חופשת הקיץ. והכול במטרה להקל על המשפחות!"

עמותת "מסוגלים" הוקמה במטרה לסייע להורי הילדים שאובחנו על הספקטרום האוטיסטי בהתמודדות המורכבת הכרוכה בגידול ילד, מהיום בו נולד הילד ועד שיימצא את מקומו כבוגר בחברה נורמטיבית. בהתאם, תומכת העמותה בהורים עוד בשלבי האבחון הראשונים של הילד.

לאחר האבחון המקצועי מלווה עמותת "מסוגלים" את ההורים, בתמיכה של חונכים מקצועיים, ומקלה על האתגר שבגידול הילד האוטיסט . גם בתום שלבי החינוך הפורמאלי בגיל 21, שמה לה העמותה כיעד לכוון את הצעירים למסלולי הכשרה מקצועית שיאפשרו להם להשתלב בשוק התעסוקה בהתאם ליכולותיהם.

ומוסיפה גולדי רייסנר: "שעה שכול אחד מאתנו מתבונן בהנאה ושמחה באור נרות החנוכה, בל נשכח את הילדים הראויים לאהבה ותמיכה ייחודית ואת משפחותיהם. ושיהיה לכולנו חג שמח!"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר