ענקית הסלולר הסינית מחפשת עובד ב"פלסטין הכבושה"

החברה הסינית Huawei פרסמה מודעת דרושים לעובד בישראל, אותה כינתה "פלשתין הכבושה". לאחר שספגה ביקורת, החברה הביעה התנצלות וטענה כי "עובד פרסם את ההודעה על דעת עצמו" (חדשות, בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

ניצחון דיפולמטי קטן נוסף של הפלשתינים או טעות סופר? באתר של חברת התקשורת הסינית Huawei וברשת החברתית-עסקית לינקדאין מוצעת משרה של מנהל עמלות מכס בישראל. בין דרישות התפקיד ניתן למצוא: ידיעת השפה העברית או הערבית, לצד היכרות עם הליך המכס "בישראל או בפלסטין". מיקום המשרה, כך מצוין באתר, הוא "פלסטין הכבושה - 1948".

בחברת Huawei הסינית התחמקו מהדברים ואמרו כי מדובר ב"עובד אחד בודד שהחליט על דעת עצמו, בניגוד למדיניות החברה, להעלות את הפרסום לרשת החברתית הלינקדין".

"העובד מטופל בכל האמצעים המשמעתיים על ידי ההנהלה העולמית שתמצה עמו את הדין. הדברים אינם עומדים בקנה אחד עם מדיניות החברה נאמר בהודעה של החברה הסינית".

גורמים מדיניים בירושלים מסרו כי "חבל מאוד שחברת הענק הסינית פרסמה מודעה הרומסת בגסות את האמת והנופלת קרבן להסתת השנאה הפלסטינית נגד מדינת ישראל וזכות קיומה. ישראל, מדינת העם היהודי לעולמי עד, היא מעצמה מובילה בטכנולוגיה ובוודאי ניתן למצוא בה מועמדים ראויים לסייע לחברת 'הואיוי' להמשיך בשגשוגה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר