המאבק בערד

ליצמן זעק: "להיכן הגענו במדינת היהודים?"

השר יעקב ליצמן נפגש עם מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ודן עמו בנושא המאבק בין החרדים והחילונים בערד. אלשיך הודיע כי בכוונתו להיכנס לעובי הקורה ולבדוק את הנושא (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

מפכ"'ל המשטרה רוני אלשיך ושר הבריאות יעקב ליצמן נפגשו הערב (שלישי) לדיון מיוחד שנערך בלשכת אלשיך ועסק בנושא המשבר בערד והמאבק בין הציבור החרדי לראש העיר ופעילי סיעת יש עתיד.

השר ליצמן אמר למפכ"ל כי "לא ייתכן מצב בו נכנסים פעילים של ארגונים אנטי דתיים לתוככי בית כנסת בעיצומה של תפילת ליל שבת במטרה לפגוע ברגשותיהם ולהתריס תוך חילול שבת וחילול הקודש. להיכן הגענו במדינת היהודים? שדבר כסה יקרה בעיצומה של שבת?" תהה שר הבריאות.

המפכ"ל האזין לדברים והבטיח לשר ליצמן להיכנס לעובי הקורה במטרה להרגיע את הרוחות. "אשוחח בקרוב עם ראש העיר וננסה לראות מה אפשר לעשות בכדי לגרום לשלווה לשרור בעיר ערד".

בתוך כך, מבקשים עסקני הסיעה המרכזית לכנס את ועדת ההיגוי שהוקמה אמש לאחר כינוס החירום בלשכתו של השר ליצמן על מנת לדון בדרכי המחאה המתוכננים.

כינוס "ועדת ההיגוי", אמש (צילום: כיכר השבת)

בשלב זה, נודע ל"כיכר השבת" כי מסתמן שהפגנות המחאה המתוכננות להיערך באחד מימות החול ולא בשבת הקרובה כפי שתוכנן מלכתחילה - יתקיימו בערים בני ברק, ירושלים, אשדוד ועיר מרכזית נוספת.

"הדבר איננו סגור עד לאחר ישיבת הוועדה אולם זו המטרה שעומדת כרגע לנגד עינינו" אומרים גורמים בסיעה המרכזית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר