אאא

1. יוגורט

אכילה יומית של יוגורט הוכחה כמסייעת להפחתת רמות של מימן גופרתי בגוף - תרכובת כימית שגורמת לריח רע מהפה. רק הקפידו שהיוגורט יהיה טבעי ולא ממותק. 

2. פירות יער, תותים, אוכמניות וחמוציות

בעברית יש להם שם כולל אחד: עֲנָבָה. כלומר, פירות שבשרם לח ועסיסי, הם מכילים יותר מזרע אחד ובעלי ציפה גמישה ודקה. מלבד העובדה שמדובר בנוגדי חמצון טבעיים ובריאים - הם יעזרו לכם לרענן את הנשימה בקלות וגם ישאירו טעם טוב בפה.

 

3. קינמון

גם הוא כאן על תקן 2 פעולות במוצר אחד: רענון הנשימה מריחות רעים וחיטוי הפה מבקטריות. כמובן שלא אוכלים אותו בצורתו הטבעית, אלא פשוט צורכים אותו במזונות אליהם הוא נוסף.

4. תפוחים

תפוח אחד ביום - זה כל מה שאתם צריכים כדי להבטיח תחושה מרעננת בפה. איך זה עובד? הפירות הקראנצ'יים גורמים לעלייה בייצור הרוק וכך תורמים לפה נקי יותר.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

5. לימונים ותפוזים

מצצו פלח לימון, לעסו מעט את קצה הקליפה (לאחר ששטפתם אותה היטב!) או פשוט סחטו לימון למים ושתו. הכמות הגבוהה של ויטמין C בפירות ההדר מסייעת לסילוק ריח רע מהפה.

6. עלי נענע טריים

לעסו אותם פשוט. עובד בדיוק כמו מסטיק מנטה, רק בריא וטבעי יותר.

7. פטרוזיליה / בזיליקום / רוזמרין

מפתיע? אולי. אך לעשבי התיבול האלה יכולות מוכחות בהרחקת ריחות רעים מהפה וכדאי לצרף אותם - בצורתם הטבעית - לארוחות.