פגעי מזג האוויר: ספה עפה, תקלות בחשמל

אישה נפצעה קל כאשר ספת קש עפה מהרוח העזה ונפלה ממרפסת הקומה החמישית ופגעה בה. באזורים שונים בגוש דן יש תקלות ברשת החשמל בעקובת מזג האוויר (חדשות, בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הספה המתעופפת (צילום: דוברות מד"א)

מזג האויר הסוער גורם גם לתאונות מוזרות דוגמת הספה המתעופפת בפתח תקווה וחלון שנפל מקומה תשיעית על מונית בתל אביב.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 08:57 נמסר למד"א מרחב ירקון על אישה שנפגעה מספת קש שככל הנראה עפה ממרפסת ברחוב וינקלר בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון אישה כבת 31 במצב קל עם חבלה באגן.

פראמדיק מד"א דרור ששון סיפר: "כשהגענו למקום הייתה רוח חזקה. אישה כבת 31 התהלכה על המדרכה כשהיא סובלת מחבלה באגן, עוברי אורח שהיו במקום סיפרו לנו שהם ראו את הספה שעפה מהרוח ממרפסת מקומה 5 בבניין סמוך. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה במצב קל ויציב לבית החולים.

בתל אביב נפל חלון מקומה תשיעית על מונית שנסעה במקום. בנס אין נפגעים, אך נזק נגרם לרכב.

החלון שנפל, דוברות המשטרה

המזג האוויר גורם גם לתקלות בחברת החשמל. בעקבות תקלת מתח בקו חברת החשמל נרשמים הבוקר שיבושים באספקת החשמל בגוש דן, ברחובות מרכזיים בגבעתיים, בני ברק ורמת גן. גם בשכונת יד אליהו בתל אביב נרשמים שיבושים באספקת החשמל.

אנשי חברת חשמל נמצאים בשטח כשהצפי הראשוני לתיקון הוא עד השעה 12:00. עוד נמסר מחברת החשמל כי בשל מזג האוויר יש פגיעות בקווי מתח גבוה בכמה אזורים ברחבי הארץ וכי העובדים פועלים במתכונת מתוגברת לתיקון הנזקים. מוקד 103 עבר לפעול במתכונת תקלות בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר