הסאגה הסתיימה

איתמר בר עזר התנצל ועובדי האגף חזרו לעבוד עמו

לאחר חשיפת "כיכר השבת" על המשבר באגף חינוך חרדי בעיריית ירושלים, שיגר מנהל האגף איתמר בר עזר מכתב התנצלות לעובדים, ואלו שבו לעבודה. בפנים: המכתבים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
איתמר בר עזר עם השר בנט. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

חשיפת "כיכר השבת": מנהל מחלקת חינוך חרדי בעיריית ירושלים איתמר בר עזר שלח מכתב התנצלות לעובדי האגף, בתיווך אנשי 'יהדות התורה', בכדי לסיים את המשבר שהגיע לשיאו בתחילת השבוע כאשר ארגון העובדים אסר על העובדים לקבל הוראות מבר עזר, כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת".

ל"כיכר השבת" נודע כי בר עזר שיגר מכתב לעובדים בו התנצל על האירועים האחרונים והביע את הערכתו לצוות האגף. במקביל איגוד העובדים קיבל את ההתנצלות וחזר לשתף אתו פעולה.

החשיפה ב"כיכר השבת", בתחילת השבוע

במכתב שכתב בר עזר לעובדי האגף הוא כותב: "אין לי ולא הייתה לי כוונה לפגוע בעובדים חלילה, בשום דרך שהיא ובכלל זה גם בעובדים שפנו ישירות לארגון העובדים".

במכתב מתחייב בר עזר שכל שינוי באגף יהיה בשיתוף העובדים. "שינויים שיבוצעו באגף, ייעשו במקצועיות, תוך שקיפות ושיתוף פעולה עם ארגון העובדים והעומד בראשו", כתב.

בעקבות מכתבו של בר עזר, הוציאו בוועד העובדים מכתב לכל עובדי המחלקה: "חברי סיעת יהדות התורה התחייבו למעורבותם המלאה בנעשה באגף". היו"ר מעדכן במכתב את העובדים שיכולים לחזור לשיתוף פעולה מלא.

אלא שהמהלך זוכה לביקורת מצד בכירים בעיריית ירושלים, חלקם גם מהצד האשכנזי במפה הפוליטית. לדבריהם, בר עזר אינו מתאים לתפקיד, אך גורמים אשכנזים חששו שצביקה כהן ימנה ספרדי לתפקיד הבכיר ולכן עשו הכל בכדי להשכין שלום ושבר עזר יישאר בתפקידו.

"זו בושה", אומר אחד מהם, "ממתי יהדות התורה כל כך מתלהבת לעזור שם בנושא, הם פחדו שצביקה ימנה ספרדי. אי אפשר להתלונן על צביקה שמחלים מהניתוח, אבל הוא חייב להתעורר ולמנות ספרדי לתפקיד הבכיר הזה, זה לא פחות ממחזיק התיק".

מכתב ההתנצלות של איתמר בר עזר

כפי שדווח ב"כיכר השבת", בחודש האחרון העימות הפנימי באגף התפתח למחוזות חדשים, עד כדי הודעה של ארגון העובדים בעירייה: "אסור להישמע להוראות של איתמר בר עזר, מי שיעבור על ההוראה - ייענש". אחד העובדים באגף סיפר ל"כיכר השבת": "הוא מתנהג כמו השריף של העירייה. אנשים פה נמאס להם לבוא לעבודה. לא מעוניינים לראות אותו".

מכתב ארגון העובדים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר