באיחור של חודשיים: אפל משיקה אזניות איירפודס

חברת אפל הודיעה כי האזניות החדשות שפיתחה יגיעו לחנויות החל מהשבוע הבא זאת לאחר חודשיים עיכוב לאחר תאריך ההשקה המתוכנן מראש בשל תקלות טכניות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: אפל)

אפל הבטיחה אוזניות חדשות אלחוטיות ומסתבר שהיא תעמוד בסופו של דבר בהבטחתה למרות העיכובים התמוהים עד עתה.

אירוע ההכרזה של האייפון 7 החדש שנערך בחודש אוקטובר, כלל הפתעה נעימה בדמות אוזניות אלחוטיות לחלוטין (בלי חוט בין אוזנייה ימין לאוזנייה שמאל), העונות לשם AirPods. האוזניות עוררו עניין רב והיו מתוכננות להשקה בחודש אוקטובר אך מאז המוצר לא שוחרר.

על פי הדיווחים בעיות טכניות עיכבו את ההשקה, דבר שאינו אופייני לחברת אפל, מה גם שהחברה לא סיפקה הסברים חד משמעיים לגבי הסיבות לעיכוב. ההשערות היו שמדובר בכשלים טכניים בעיקר בגלל הסיבה שאין חיבור פיזי בין האוזנייה של אוזן ימין והאוזנייה של אוזן שמאל, דבר שמחייב חיבור אלחוטי ביניהן בנוסף על החיבור האלחוטי למכשיר האייפון עצמו. שמועות אף טענו כי החברה אולי תוותר על הרעיון.

כעת, בהודעה לקונית לעיתונאים, מספרת חברת אפל כי אוזניות ה-AirPods יהיו זמינות למכירה בחנות המקוונת החל מאתמול (ג') ובתחילת שבוע הבא הן תהיינה זמינות בחנויות הפיזיות של החברה במחיר של 159 דולרים.

החברה מבהירה כי האוזניות תושקנה בכמות מוגבלת בתחילה, כשמן הסתם, השוק האמריקני יקבל עדיפות על פני יתר מדינות העולם. אין עדיין דיווח לגבי מועד הגעתן של האוזניות המסקרנות לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר