לאחר האיומים

השריפות בבית מאיר ובהר חלוץ יוכרו כהצתות

לאחר יותר משבועיים בהם היו תושבי בית מאיר בחוסר וודאות בנוגע למצבם המשפטי לאחר השריפה שכילתה רבים מבתי הישוב, הודיעה רשות המיסים כי השריפה תוכר כפיגוע (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הנזק בבית מאיר (צילום: דוברות כב"ה)

לאחר עיכובים רבים ואיומים בתביעה, רשות המסים הודיעה כי במסגרת גל ההצתות, השריפות בבית מאיר ובהר חלוץ יוכרו כנזק הזכאי לפיצויים מהמדינה.

ההחלטה מגיעה בעקבות מידע חדש שהתקבל במשטרה ומנציבות הכבאות כי מדובר בהצתות שמקורן בפעולות איבה. זאת למרות הטענות הראשוניות שהשריפה נגרמה מפצצת תאורה שהמשטרה השתמשה בה כדי לתפוס חוליית גנבים באזור.

כזכור, ביום ב' הודיעו תושבי בית מאיר כי הם מתכוונים לתבוע את המשטרה על נזקי השריפה ביישוב אם המדינה לא תישא באחריות ותפצה אותם לאחר שבתים רבים ביישוב עלו באש כחלק מגל השריפות שהכה במדינה לפני כשבועיים.

ברשת ב' פורסם כי לאחר שנודע שהשריפה במושב פרצה כככל הנראה כתוצאה מירי פצצת תאורה בידי המשטרה במהלך מרדף אחרי גנבים, דורשים תושבי בית מאיר להכריז כי גם הם יהיו זכאים לפיצויים מרשות המסים.

34 משפחות עדיין לא חזרו לבתיהן במושב בשל נזקי השריפה. חלקם פונו מבתיהם גם בשל זיהום האוויר הקשה במקום בשל שריפת גגות אסבסט שפיזרו באוויר חומר רעיל במיוחד שמסכן את מי שנושם אותו.

כאמור, בסופו של דבר יזכו התושבים בפיצוי על הנזק הרב שנגרם להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר