אסד: טראמפ הוא שותף טבעי ללחימה בטרור

אסד הודיע כי הנשיא האמריקני הנבחר דונלד טראמפ יהיה שותף טבעי שלו למלחמה בטרור. אסד סבור כי ניצוצות ההתקרבות בין ממשל טראמפ לרוסים יסייעו לו במלחמתו במורדים (העולם הערבי)

בשאר אסד (צילום: שאטרסטוק)

לא רק בישראל תולים תקוות בנשיא ארצות הברית הנכנס דונלד טראמפ. נשיא סוריה בשאר אסד אמר היום (רביעי) כי אפשר והנשיא הנבחר טראמפ יהפוך לשותפו הטבעי אם יתכוון להילחם בטרור.

אסד התראיין לכלי תקשורת רוסי ובראיון הביע שמחה בלתי עצורה מהצהרותיו של הנשיא האמריקני הנכנס טראמפ נגד פעילי הטרור והימנעות מהתערבות בנעשה במדינות זרות במהלך הקמפיין.

את דבריו סייג אסד ואמר כי הוא לא בטוח שטראמפ יממש את כל הבטחותיו מקמפיין הבחירות שלו. אסד מתייחס למורדים בשלטונו ולאו דווקא לפעילי דאעש כאל טרוריסטים אכזריים, בעוד שמתנגדיו טוענים כי אנשיו מבצעים מעשי רצח אכזריים ומענים נשים וילדים שאינם מעורבים בלחימה.

כפי המסתמן עד כה, טראמפ ימנה לממשלו אנשי מפתח שהיו בעבר בקשרים טובים עם הנשיא הרוסי פוטין ועם אנשי ממשל רוסיים. טראמפ עצמו התבטא לא אחת כי ברצונו לחזק ולבסס את הקשרים עם רוסיה. אסד, כידוע, נחשב לידיד אמת של רוסיה המסייעת לו להילחם במורדים בשלטונו. אסד מקווה שהחבירה האמריקאית לרוסים תסייע גם לו והוא יצטרף לברית אמריקאית-רוסית עתידית.

יצויין, כי נשיא סוריה אסד לא זוכה לאהדה בלשון המעטה מהממשל האמריקאי שדורש כל העת כי יעזוב את השלטון.
בימים האחרונים, הבטיח הנשיא הסורי כי ממש בקרוב תושלם השליטה על העיר חאלב בסיוע של צבאות רוסיה ואיראן וחיזבאללה. במקביל, ארגונים לזכויות אדם טוענים שהצבא הסורי מבצע טבח באזרחים בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר