דיווח בארה"ב

זו הסיבה למפלתה של קלינטון?

בכיר במטה הבחירות של קלינטון חושש שהודעה ששלח בטעות לאחת מבכירות המטה של קלינטון תרמה לפריצה למחשבה על ידי האקרים רוסיים (חדשות, בעולם)

הילרי קלינטון (צילום: שאטרסטוק)

העיתון ניו יורק טיימס דיווח אתמול (שלישי) כי אחד ממנהלי הקמפיין של קלינטון סבור שהדבר ששינה את פני הבחירות האחרונות בארצות הברית - הוא מייל ששלח בחודש מרץ 2016 .

בתחקיר שפורסם בעיתון נטען כי המעורבות הרוסית בבחירות בארה"ב הייתה גבוהה ואף נגעה בחדירה לקמפיין הבחירות של הדמוקרטים ולפרסום שערוריות נגד המועמדת הדמוקרטית הילארי קלינטון.

בתחקיר פורסם כי מייל של אחד העובדים בקמפיין מטה קלינטון הוא זה שגרם ככל הנראה למשבר בקמפיין של קלינטון. את המייל שלח צ'ארלס דלבן לשרה לת'ם, יועצת בכירה למנהל הקמפיין, ובו כתב לה את המילים "המייל אמיתי" והשמיט את המילה "לא" כך שזו פתחה את המייל שהיה לא אחר מאשר הודעת פצחני מחשבים שאפשרה להם להשתלט על תיבת המייל ולהעביר את תוכנו לאתר ההדלפות וויקילקס.

דלבן סבור כי הוא זה שגרם למפלתה של קלינטון, אך בתחקיר ביקשו להרגיעו וטענו כי הגורם המשמעותי להפסד הוא שפצחני מחשבים רוסיים הצליחו להפיל בפח בכירים דמוקרטים נוספים, ונהנו מגישה למחשבים של המפלגה הדמוקרטית עוד לפני הפריצה לחשבונו של פודסטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר