בעקבות הגניבה

ראש אכ"א האלוף חגי טופולנסקי התפטר מתפקידו

ראש אגף כוח אדם בצה"ל, האלוף חגי טופולונסקי, התפטר הערב מתפקידו לאור התקרית בה נגנב מחשבו הצבאי מביתו. ראש מטה אגף כוח האדם תמונה זמנית למחליפתו (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
חגי טופולונסקי (צילום: IDF Spokesperson/FLASH90)

ראש אגף כוח אדם בצה"ל, האלוף חגי טופולונסקי, הודיע הערב (רביעי) כי הוא מתפטר מתפקידו בעקבות התקרית בה נגנב מחשבו האישי בפריצה לביתו.

טפולונסקי פנה הערב לרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט בבקשה לסיים את תפקידו, הרמטכ"ל קיבל את בקשתו וציין כי החלטתו מתקבלת בלב כבד מתוך הערכה אישית עצומה לאלוף טופולנסקי.

הרמטכ"ל ציין כי מדובר בקצין מוערך ורב זכויות, טייס קרב שנתן את כל חייו למען ביטחונה של מדינת ישראל ומעשיו הם ביטוי לנורמה הנדרשת מכל מפקד. האלוף חגי טופולנסקי ציין בפני הרמטכ"ל כי כל חייו חונך לקחת אחריות וכך גם דרש מפקודיו. עוד אמר כי צה"ל בכלל ומעמדו בפרט חשובים לו ותקוותו כי מעשה זה יעביר את המסר הנכון למשרתים ולציבור.

ראש מטה אגף כוח האדם, תת-אלוף מירב קירשנר תמונה לממלאת מקומו של טופולונסקי עד אשר יסוכם מחליף קבוע.

במערכת הביטחון ממשיכים לבדוק את המידע שהכיל המחשב ונבדק האם הוא הכיל חומרים מסווגים. האלוף טופולנסקי זומן היום לחקירה במשטרה הצבאית החוקרת.

יצויין, כי הצבא אוסר על קצינים בצה"ל לצאת לביתם עם מחשב צבאי.

ח"כ מוטי יוגב, חבר ועדת חוץ וביטחון הגיב להתפטרותו של טופולנסקי ואמר : "לאלוף חגי טופולנסקי, גילית אומץ בקרבות האוויר, כך גם גילית אומץ מיוחד בהחלטתך הקשה. היית דוגמא למקצועיות, אנושיות ואחריות לפקודך משך כל שירותך והצבת רף גבוה של דוגמא אישית בלקיחת אחריות בהתפטרותך. יש לך עוד הרבה מה לתרום לעם ישראל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר