המוסכניק שהציל את החתן והכלה שנתקעו בגשם

חתן וכלה חרדים, סיימו אמש את החתונה, אך לאכזבתם גילו כי אין להם איך להגיע הביתה - בשל מזג האוויר. מי שנחלץ לעזרתם הוא המוסכניק, ש"במקרה" חלף במקום (מעניין)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
החתן והכלה יוצאים מהרכב (צילום: איציק ג'וליאן)

חתן וכלה חרדים סיימו ביום שלישי בערב את החגיגה באולם שבשכונת גבעת שאול בירושלים, אבל לא היה מי שייקח אותם בשעה אחת בלילה לביתם החדש. למזלם, נקלע למקום איציק גוליאן, שהתגייס לקחת אותם לביתם.

ג'וליאן מספר כי היה במסיבת יום הולדת לאמו, כשיצא מהמסיבה, בת אחותו הבחינה כי האוויר בגלגל שברכבה יורד בעקבות פנצ'ר, מה שאילץ אותו לפתוח, בחצות לילה, את המוסך כדי לתקן את הגלגל.

לדבריו, הכל היה משמיים, כי כשיצא מהמוסך פגש חתן וכלה חרדים, שממתינים בגשם השוטף לרכב שייקח אותם לביתם, והוא התנדב לתפקיד.

ג'וליאן עם הגר"י יוסף זצ"ל

"פעם בחיים", כתב ג'וליאן בפייסבוק האישי שלו: "אז ככה הערב מתחיל במסיבת יומולדת לאמא רחל. היה נפלא. לבת אחותי מתל אביב נהיה פנצ'ר בגלגל. מה לעשות? כמובן לא נותן לה לנסוע כך, פותח תמוסך, מסיים את תיקון, סוגר את המוסך באחת לפנות בקר".

ג'וליאן מספר: "פתאום אני רואה בגבעת שאול, בשיא הגשם, חתן וכלה עומדים בגשם ללא נהג ואין מוניות. אני עם רכב קטן, קופסת גפרורים. אבל כשהלב רחב - באופן אוטומטי הרכב נהיה כמו הלב ויש מספיק מקום. זכיתי לקחת אותם עד פתח ביתם".

איציק ג'וליאן מוכר לא רק כבעל מוסך, אלא כמי שהיה מקורבם של הראשל"צ הגאון רבי מרדכי אליהו והגאון רבי יעקב יוסף זצוק"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר