האלוף המתפטר חגי טופולנסקי יהפוך למאמי הלאומי?

ראש אכ"א שהתפטר אתמול מתפקידו בעקבות תקרית בה נגנב מביתו מחשב צבאי, צובר עשרות הודעות תומכות על המעשה האמיץ שעשה כשלקח אחריות על מעשיו (חדשות)

אלוף חגי טופולנסקי (צילום: דובר צה"ל)

ראש אכ"א היוצא האלוף חגי טופולנסקי שהתפטר אמש (רביעי) מתפקידו לאחר שנגנב מביתו מחשב נייד צבאי, צובר ביממה האחרונה גל אהדה בציבור לאור הטענות כי גילה אחריות ונטל אחריות על מעשיו.

אחד מהם הוא איש התקשורת ארז טל שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה בעקבות ההתפטרות בה כתב "ראש אכ"א המתפטר אלוף חגי טופולנסקי הוא גיס שלי. אדם צנוע, ישר, ערכי וטוב שאת רוב חייו הקדיש לצה"ל ולמדינה. אני לא יודע מה החוק הצבאי היבש אומר על זה שגונבים לך לפטופ מהבית. אני יודע שיש פה מעט מידי אנשים ערכיים וראויים כמוהו. אני יודע שבהתפטרותו מדינת ישראל הפסידה".

טל המשיך וכתב "לצערי: קראתי טוקבקים ופוסטים ולא האמנתי. באווירת ההתלהמות המטורפת שאנחנו חיים בה, הרי אין שום סיכוי וגם אף אחד לא יחכה לבדיקה עניינית ושקולה של מה שבאמת היה שם. רוצים דם ועכשיו! זהו, השתגענו סופית. אם הלינץ׳ התורן הגיע עד לחגי הוא יכול להגיע לכל אחד. גם אליך".

שרים וחברי כנסת הביעו התפעלות מהצעד שנקט האלוף טופולנסקי והביעו הערכה על אומץ הלב, היושרה ונטילת האחריות שלו.

שר הביטחון לשעבר משה יעלון אמר: "צר לי על התפטרות האלוף חגי טופולנסקי. חגי הוכיח מה זו לקיחת אחריות, ומה זו דוגמא אישית, גם כשהמחיר האישי כבד. הוא ראוי להערכה גדולה על כך".

כזכור אתמול הודיע ראש אגף כוח אדם בצה"ל האלוף חגי טופולונסקי לרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט כי הוא מתפטר מתפקידו בעקבות התקרית בה נגנב מחשבו האישי בפריצה לביתו אתמול.

הרמטכ"ל קיבל את בקשתו וציין כי מדובר בקצין מוערך ורב זכויות, טייס קרב שנתן את כל חייו למען ביטחונה של מדינת ישראל ומעשיו הם ביטוי לנורמה הנדרשת מכל מפקד.

האלוף חגי טופולנסקי ציין בפני הרמטכ"ל כי כל חייו חונך לקחת אחריות וכך גם דרש מפקודיו ומעשה זה יעביר את המסר הנכון למשרתים ולציבור.

בתוך כך במערכת הביטחון ממשיכים לבדוק את המידע שהכיל המחשב ונבדק האם הכיל חומרים מסווגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר