קרן הצדיק

1000 נשות אברכים מצאו עבודה בזכות אימון אישי של ארגון החסד

פעילות זרוע מיוחדת המעניקה חמישה מפגשי אימון אישי לאברכים עמלי התורה בכדי לעודד את האשה למצוא משרה צנועה המתאימה לאשת אברך, מצד אחד בלי לצאת מהבית למקומות עבודה מפוקפקות ומצד שני לסייע למשפחה במקור פרנסה נוסף (כלכלה, שיווקי)

סיוע במציאת עבודה לנשות האברכים. אילוסטרציה (צילום: Doron Horowitz/Flash90)

בארגון קרן הצדיק על שם רבי אריה לוין זצ"ל, המסייע לעמלי תורה ובני משפחותיהם, הקימו לפני שלוש שנים זרוע מיוחדת ל'אימון אישי' שתסייע לנשות אברכים עמלי תורה לצאת לשוק העבודה גם ללא הכשרה מוקדמת.

הזרוע המיוחדת של אימון אישי הוקמה בעקבות מכתבו של הרב הגאון רבי משה ברנסדורפר אב"ד היכל הוראה בחודש סיוון תשע"ד.

בקרן הצדיק ע"ש רבי אריה לוין זצ"ל, מציינים בסיפוק רב את הצלחת הזרוע המיוחדת של אימון האישי המספקת עזרה והכשרה מקצועית במציאת עבודה ופרנסה לנשות אברכים עמלי תורה.

פעילות זרוע מיוחדת של אימון אישי המעניקה חמישה מפגשי אימון אישי לאברכים עמלי התורה בכדי לעודד את האשה למצוא משרה צנועה המתאימה לאשת אברך, מצד אחד בלי לצאת מהבית למקומות עבודה מפוקפקות ומצד שני לסייע למשפחה במקור פרנסה נוסף.

בסיכום שלוש וחצי שנים של פעילות ועבודה קשה מסכמים בקרן הצדיק על שם רבי אריה לוין זצ"ל בסיפוק את ההצלחה האדירה של למעלה מ-1000 נשות אברכים עמלי תורה שמצאו עבודה לאחר ההכשרה המקצועית והליווי המיוחד של בעלי ניסיון באימון אישי.

עבודה מהבית ומשרה צנועה לנשות האברכים. קרן הצדיק. צילום: יחצ

עמרם ג. אברך ממודיעין עילית, שלא הצליח לגמור את החודש ונעזר באופן קבוע בסלי המזון של קרן הצדיק על שם רבי אריה לוין זצ"ל, נפגש יום אחד עם מאמן אישי של הארגון ושטח בפניו את המצב הכלכלי בבית ומנגד את הסכנות האורבות בחוץ לנשות אברכים המחפשות משרת עבודה.

אחרי סיום חמישה מפגשים הציע עמרם לאשתו לעבוד בתחום תרגום מסמכים מאנגלית לעברית עבודה מהבית, עבודה שלא דורשת מאמץ מיוחד.

לאחר מספר חודשים הגיע עמרם האברך להודות למאמן אישי וכמובן לעומד בראש קרן הצדיק על שם רבי אריה לוין זצ"ל. עמרם השתקם כלכלית בעקבות האימון האישי והבטיח שימליץ לרב הקהילה שיזמינו את המאמנים האישיים של קרן הצדיק לתת הרצאות בנושא כלכלה נכונה וייעוץ בכלכלת הבית.

בפרוייקט מיוחד של קרן הצדיק על שם רבי אריה לוין זצ"ל, מגייסים בימים אלו עוד 20 אנשי מקצוע עם ניסיון לאימון אישי. המפגשים מתקיימים בימי רביעי וחמישי בשעות בין הסדרים, בערים חרדיות ביתר עילית, בקרית ספר, ובני ברק.

בעקבות הבקשות הרבות לאימון אישי בבני ברק, קרית ספר וירושלים - קרן הצדיק ע"ש רבי אריה לוין זצ"ל מזכירה כי בימים אלו מסתיימת ההרשמה לסדנאות אימון אישי המסובסדות בבני ברק, ביתר עלית, קרית ספר וירושלים.

הסדנאות יתחילו לאחר חנוכה בשפות אידיש, אנגלית ועברית.

לפרטים: 02-6513111 או במייל: kerenhatzadik@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר