סקירה ראשונית

כל מה שאנחנו יודעים בינתיים על מכשיר הגלקסי 8 של סמסונג

עוד לא נקבע תאריך להשקת מכשיר הגלקסי 8 של סמסונג, אולם דיווחים שונים ברשת מצביעים על מהפכה של ממש שסמסונג מתכוונת לבצע בו. הנה כל מה שאנחנו יודעים על הגלקסי 8 (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
עיצוב קונספט לגלקסי הבא (צילום: Steel Drake, Behance.net)

עוד לא נקבע תאריך להשקת מכשיר הגלקסי 8 של סמסונג, אולם ברשת כבר התחילה בשבועות האחרונים חרושת של שמועות לגבי השינויים הדרמטיים שצפויים להיות כלולים בו. אספנו עבורכם את הדיווחים הבולטים באשר למכשיר העתידי של ענקית הסלולר גלקסי.

מגזין "Korea Herald" דיווח כי בכוונת החברה לשווק את הגלקסי 8 רק בתצורת מסך קמור, ככל הנראה ב-Edge אותו יישמה החברה לפני כשנתיים במכשיר הגלקסי 6. המגזין דיווח כי החברה תשיק את הגלקסי 8 בשני גדלי מסך, אולם בשניהם יהיה מסך קמור.

ב"בלומברג" דווח מפי גורמים ממקור ראשון בחברה כי סמסונג תשלב במכשיר הדגל הבא שלה צג Super MOLED נטול שוליים. כחלק מהמסך החדש, דווח בבלומברג, כפתור הבית יוסר מהגלקסי הבא. מדובר בשינוי משמעותי בסדרת הגלקסי - שעד היום הכילה כפתור בית פיזי.

האם כך יראה הגלקסי הבא?

במקום הכפתור, יופיע כפתור וירטואלי שיוצב יחד עם קורא טביעות אצבע בחלק התחתון של המסך. החיישן הביומטרי, כך על פי הדיווח, ימוקם מתחת לצג.

דיווחים נוספים מצביעים על כך שהגלקסי 8 צפוי להגיע עם רמקולים סטריאופוניים, זיכרון RAM בנפח של עד 6GB, שדרוגים למצלמה ופוקוס אוטומטי ומסך שרגיש לעוצמת הלחיצה של המשתמש.

עוד עולה מהדיווחים השונים, כי למרות העובדה שסמסונג מעוניינת לשחרר את המכשיר החדש שלה כבר בחודש מרץ, היא עשויה לדחות אותו בעקבות הקשחת נהלי בדיקות האיכות בעקבות המשבר שפקד את החברה בשל הבאגים החמורים שנרשמו במכשיר הגלקסי נוט 7, שהתפוצץ אצל משתמשים רבים בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר