על הזכויות ועל הנפלאות / חיים טויטו

ואני חושב איפה הזכויות? לאן הם נעלמו? האם לא הגיעה העת להשתמש בהם? להחזיר למשפחה זו על כל החסד שעשו עם מאות הבחורים? ואז הגיעה התשובה (טור אישי)

חיים טויטו | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בשעה 14:50 (שעון ישראל), לפני כשבוע. הזמן כמו עצר מלכת. המסרון שהגיע אליי לוואטסאפ ובישר לי על כך ששניאור זלמן בוארון נפצע קשה בתאונת דרכים ומחוסר הכרה בבית הרפואה, היכה בי. עברו רק רגעים ספורים וכבר הגיעה תמונה היישר מחדר הטיפול נמרץ בניו יורק. אז המצב כבר הפך לברור יותר. חייבים לקרוע שערי שמיים וכמה שיותר הרבה!

בימים שלאחר מכן, הוואטסאפ במכשיר הפלאפון שלי לא חדל מלעבוד. הודעות עם השם שניאור זלמן עובדיה בן רינה מרים נשלחו לכל האתרים והרשתות, כאשר העדכונים מניו יורק לא פסקו מלהגיע. "חייבים תפילות" זעקה המשפחה.

מבצע תפילין לזיכוי יהודים בערב שבת נרקם בדקות ספורות והביא לאלפי אנשים שהניחו תפילין לרפואת שניאור ברחבי העולם. מאנטוורפן שבבלגיה, מיאמי שבפלורידה ועד צפת שבישראל. מאות נשים הפרישו חלה לזכותו בארץ ובעולם. התחושה באוויר הייתה: עם ישראל התגייס. אלו שמכירים ואלו שאינם מכירים. אנחנו ננצח. התרגשתי. כ-ו-ל-ם נטלו חלק!

העדכונים שזרמו כל העת הבהירו כי המצב עולה ויורד שוב ושוב ולא מתייצב. עם ישראל ממשיך בתפילות, זה בחולון, זה ביוקנעם, זה בניו יורק, זה במגדל העמק, זה בניו ג'רזי וזה בגליל - כולם זוכרים כבר את השם בעל פה. שניאור זלמן עובדיה בן רינה מרים לרפואה שלימה.

כשהעדכון הראשון על כך ששניאור פקח את עיניו למספר שניות, בעת שאחיו מענדי היה לידו הגיע, התקווה צפה ועלתה. ניצחנו!

במוחי אני חוזר שוב אל אותם החודשים האחרונים, אל השבתות והחגים אצל משפחת בוארון כשהבית עמוס מקצה לקצה, מצד אל צד פרוסים שולחנות עם אורחים ומעל הכיסא בראש השולחן עומד לו שניאור ודורש בחיות חסידית את דבר התורה השבועי באנגלית ובעברית לטובת האורחים. במשך הסעודה כשנשמעות לפתע דפיקות בדלת ועוד אורחים בפתח, שניאור כבר קופץ מעל השולחנות שממלאים את הבית באפס מקום להביא עוד כיסאות עבורם ולסדר את מקומם והכל עם חיוך והארת פנים.

עוד ועוד אפיזודות מחיי היום יום ובכלל צפו בראשי, שניאור במבצע חנוכה לפני כשנה, שניאור בריקודים ב-770 בחיות מיוחדת, אמירת המאמר בבר מצווה בדיוק רב ובכלל.

ואני חושב איפה הזכויות? לאן הם נעלמו? האם לא הגיעה העת להשתמש בהם? להחזיר למשפחה זו על כל החסד שעשו עם מאות הבחורים רק בחגים האלו השנה, (בואו לא נדבר על החגים של שנה שעברה ובאמצע השנה לבחורי הקבוצה בכלל).

ואז הגיעה התשובה. הטלפון סימן על הודעה חדשה בוואטסאפ: ב"ה שניאור התעורר...

המשיכו להתפלל לרפואתו השלימה והמהירה בעז"ה של שניאור זלמן עובדיה בן רינה מרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר