"יורדים לשטח"

מאות בקבלת קהל של צוות השר דרעי בפתח תקווה

לאחר ההיענות הגדולה בבני ברק היוזמה הגיעה גם לפתח תקווה: ח"כ יגאל גואטה וכן צוות אנשי המקצוע של שר הפנים קיבלו את הפונים וסייעו במגוון נושאים כמו בריאות, חינוך, ארנונה, דרכונים, בריאות ועוד (חרדים, בארץ)

(צוות שר הפנים בפתח התקווה במפגש עם התושבים. צילום: יעקב כהן)

לאחר ההיענות הגדולה ליוזמת "יורדים לשטח" של שר הפנים אריה דרעי בבני ברק, היוזמה תופסת תאוצה כאשר למעלה מ-300 איש הגיעו יום למתנ"ס העירוני ברח' קלאוזנר בפתח תקווה, לקבלת קהל מיוחדת שנערכה במקום.

יו"ר ש"ס בעיר, סגן ראש העיר אוריאל בוסו, ארגן את האירוע כולו, כאשר כבר מבעוד מועד פרסם מודעות וכרוזים בכל השכונות ובעיתונות המקומית, המבשרים את דבר קבלת הקהל, דבר שהביא להרשמה מוקדמת גדולה. את פני הבאים קידמו שלטי הכוונה מיוחדים, לפי התחומים ושמות היועצים.

ח"כ גואטה, שהתמסר לנושא, קיבל את הפניות בנושאי בריאות סבוכים וכן בנושאים מוניציפאליים. בחדרים האחרים קיבלו העוזרים הבכירים של שר הפנים את הפונים שנתנו מענה בשלל תחומים: בנושאי חינוך טיפל יועץ השר ינון אזולאי, בנושאי רשות האוכלוסין ודרכונים טיפל יועץ השר רובי שמש, בנושאי ארנונה טיפל יועץ השר יוני משריקי, ובנושאי רווחה וביטוח לאומי טיפל יועץ סגן השר יקותיאל משי.

שמואל לסרי, הממונה על פניות הציבור בש"ס, ריכז את הפניות ויעקוב מקרוב אחר המשך טיפולן. כמו כן, במקום פעלו מ"מ ראש העיר אוריאל בוסו, יו״ר האגף לחינוך הרב אליהו גינת, הרב אשר שוקר יו"ר מחלקת הרווחה בעיר ופעילים נוספים. רבים מהפונים התרגשו לנוכח המסירות של צוות היועצים, אשר הטו אוזן לבעיות הסבוכות ועשו הכל להביא לפתרונן.

"יש לי בן חולה פסוריאזיס קשה, כבר חודשים שאני מתרוצץ איתו עבור תרופה וכעת נאמר לי שהדבר סודר", אמרה אחת הפונות בעינים דומעות. תושב נוסף המתגלגל בחובות לביטוח הלאומי זה עשור שנים מצא מזור לבעייתו בהסדר נוח שהוצע לו, תוך שיחה טלפונית עם פקיד בכיר במוסד.

בתום קבלת הקהל, נערכה ישיבה מיוחדת של העוזרים לסיכום הפניות והטיפול בהם. בשל העומס הגדול של הפונים הוחלט כי מעתה יוקם מוקד טלפוני מיוחד לקבלת הקהל, שימיין את הפניות מבעוד מועד מתוך ייעול ושיפור השירות.

שר הפנים אריה דרעי אמר: "אני שמח כי היוזמה לרדת אל השטח צוברת תאוצה ונחלה הצלחה גם בפתח תקווה. אני מודה לנציגי ש"ס בעיר ולצוות משרדי. זה מהות שליחותנו ותפקידנו. בכוונתי לעקוב מקרוב אחר הפניות ולסייע ככל שניתן. כפי שהכרזתי, אנחנו רק בסנונית הראשונה של התכנית עליה הכרזתי, שתגיע בעז״ה לכל עיר בארץ, מתוך מטרה להנגיש את השירות והעזרה לכל תושב״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר