הנפגעות יזומנו

פרשת סלומינסקי: המשטרה פתחה בבדיקת העדויות נגד הח"כ מהבית היהודי

המשטרה פתחה בבדיקת הטענות נגד ח"כ ניסן סלומינסקי, וצפויה לזמן לעדות 7 נשים שטענו כי נפגעו מחבר הכנסת מהבית היהודי. סלומינסקי: "מתנצל אם מישהי נפגעה" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניסן סלומינסקי (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

לאחר שבשבועות האחרונים התעוררו טענות נגד חבר הכנסת ניסן סלומינסקי ("הבית היהודי") על מעשים חמורים מצדו לכאורה, משטרת ישראל פתחה הערב (חמישי) בבדיקה נגד חבר הכנסת, כך דווח הערב בחדשות 2. על פי הדיווח, המשטרה תזמן לעדות שבעה נשים שטענו כי נפגעו מחבר הכנסת בשנים האחרונות.

בתוך כך, יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הודיע לחבר סיעתו ניסן סלומיאנסקי כי "אם התלונות יתבררו כנכונות, לא תוכל להמשיך בתפקידך".

הערב התייחס סלומיאנסקי לראשונה לטענות ובתגובה שהפיץ נכתב "אני משמש כמשרת ציבור למעלה מ 40 שנים. במהלך 40 שנות פעילותי פגשתי וסייעתי לעשרות אלפי נשים וגברים. אני מוכר בקהילות רבות כאדם שתמיד נכון לסייע, בכל שעה ביממה, וכאיש חם ולבבי וכמקובל בפוליטיקה הישראלית, אך ללא כוונות זדון או כוונה פוגענית".

"נודע לי מגורמים שונים כי הובא בפניהם מידע מנשים מכובדות ששמעו מנשים אחרות על כך שנפגעו ממני. אני מאוד כואב ומצטער על כך. מעולם לא התכוונתי לפגוע באישה או איש ואם אשה כלשהי נעלבה, נפגעה או חשה אי נוחות כתוצאה מהתנהגותי, הרי שאני מתנצל על כך והייתי מתנצל אף בפניה מעומק לבי לו ידעתי מי היא".

"היות ואיני יודע במי מדובר, הרי שעצם המחשבה שנוצרה פגיעה כלשהי מסבה לי צער וכאב עמוק וביקשתי שמסר זה יועבר במלוא כנותו ועוצמתו למי שחשה נפגעת", כתב סלומינסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר