לקראת פינוי עמונה

שר הביטחון ליברמן: לא תהיה סובלנות לאלימות מתנחלים

"אני רואה שהם התארגנו, כמה דמויות מוכרות שמדברים על התנגדות אלימה", טוען איווט ליברמן שבתוקף תפקידו כשר הביטחון אמור להיות אחראי בקרוב ממש לפינוי עמונה (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ליברמן מזהיר, היום (צילום: כנס לימוד FSU תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

לקראת פינויין של 40 המשפחות המתגוררות במאחז עמונה, הצפוי ממש בקרוב, מצהיר הערב (חמישי) שר הביטחון אביגדור ליברמן כי לא תהיה סובלנות לפינוי אלים: "מה שצריך להיות ברור, זה שלא תהיה הבנה או סובלנות לאלימות כלפי חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון".

"אני רואה שהם התארגנו, כמה דמויות מוכרות", אמר ליברמן בכנס באילת, "אני שומע קולות שמדברים על התנגדות אלימה, ואני קורא לכל תושבי עמונה להוציא את זה מסדר היום. אני חוזר ואומר – לא תהיה שום סובלנות לאלימות".

לדעת שר הביטחון, "ממשלת ישראל באמת עבדה קשה מאוד והפכה כל אבן אפשרית על מנת להביא הצעה מקסימלית. הוצע להם המתווה הטוב ביותר שניתן היה להביא. זו הייתה השקעה אדירה של שעות על גבי שעות, עם כל הצמרת של מדינת ישראל, ולכן אני גם מצטער שהם לא קיבלו את ההצעה. אני בטוח שמערכת ביטחון על כל מרכיביה הפיקה את הלקחים (מפינוי עמונה לפני כעשור. א.ר.). לגבי עמונה, הם מופיעים בכרזות ובפייסבוק וברשתות חברתיות עם קריאות אלימות, ואני מקווה שאותם אורחים שבאו לתגבר את אנשי עמונה יפגינו במסגרת כללי המשחק המקובלים", אמר.

"אנחנו שומרים על הידברות, ואני מקווה שברגע האחרון יימצא פתרון כזה או אחר שמקובל גם על תושבי עמונה ולא נצטרך לפנות בכוח", הביע ליברמן את תקוותו. "אנחנו עושים הכול, גם ברגעים האחרונים. אני מניח שחלק מישיבת הממשלה ביום ראשון תעסוק בזה, ולפחות מבחינת הממשלה הנוכחית יש הבנה ויש נכונות ויש רצון להגיע לקראת תושבי עמונה עד כמה שאפשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר