מחפשים מנהיג

יעלון דחה הצעה לשמש כיו"ר המחנה הציוני

במפלגה המתפוררת מחפשים באופן בהול מנהיג לאחר ההבנה שהרצוג לא ייקח אותם ללשכת ראש הממשלה כמנצחים. יעלון מתכוון להקים מפלגה חדשה (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
"אל תדאג לא אגרש אותך" (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

האם יעלון היה בדרך לראשות מפלגת המחנה הציוני? כך טוען העיתונאי בן כספית במעריב. על פי הדיווח אישיות הקשורה למפלגת העבודה גיששה אצל יעלון את האפשרות שיוכתר כיו"ר המפלגה.

על פי בן כספית המציע סיפר שאם יעלון יסכים, לא תהיה בעיה להעביר את המהלך בוועידת המפלגה על חשבון מקומו של הרצוג ולנוכח הסקרים העגומים שנותנים למפלגה פחות מ-20 מנדטים.

בנוסף על פי ההצעה, יתקבלו החלטות נוספות, כמו ועדה מסדרת לרשימת המפלגה לבחירות הבאות לכנסת, כדי "להיפטר" מכל אלה שנראים שמאלנים מדי, או מתנהגים ככה.

למעשה מדובר בהצעה מעניינת עבור שר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון שיקבל פלטפורמה ששווה 12 עד 15 מנדטים עוד לפני הקמפיין, ויוכל להמריא איתה לשמיים.

על פי בן כספית, יעלון ביקש זמן לשקול את ההצעה. כעבור כשבועיים השיב בשלילה. כרגע הוא ממשיך בתוכנית המקורית שלו ויקים מפלגה בחודש מרץ הקרוב.

על פי הדיווחים אחרי יעלון מחזר גם יאיר לפיד שיותר מישמח לראות את הביטחוניסט הבכיר בין שורות מפלגת יש עתיד למרות שהסיכויים לכך אינם גבוהים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר