צפו בוידאו

הרב מוצפי דמע: "אני עובר ניתוח לב פתוח, תתפללו עלי"

הגאון רבי בן ציון מוצפי פנה לתלמידיו בשיעור השבועי ואמר כי ביום ראשון יעבור ניתוח לב פתוח ובקש כשהוא דומע: "אני מאוד מבקש, ביום ראשון בבוקר, להתפלל, תגידו מזמור מ"א בתהילים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יעקב כהן )

לקיים בנו חכמי ישראל: הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, יעבור ביום ראשון הקרוב ניתוח לב פתוח, ופנה לתלמידיו בבכי: תפללו עלי. הגר"ב ציון מוצפי סבל בחודשים האחרונים מכאבים עזים וחולשה גדולה, עד להכרעת הרופאים כי הרב צריך לעבור את הניתוח המסובך.

במהלך שיעורו השבועי המסר בבית הכנסת מוסאיוף בירושלים פנה הרב לתלמידיו: "יש לי בקשה אישית. 28 שנים אנחנו פה בשיעור, בעוונותיי הרבים, בשנתיים האחרונות נחלשו כוחותיי, הרופאים החליטו שאין פתרון אלא לעשות ניתוח לב פתוח. זה יקרה ביום ראשון הקרוב. עברנו הרבה בדיקות. אני אצטרך להגי לכם שלום לכמה שבועות עד שתהיה החלמה".

בשלב הזה, פנה הרב מוצפי לתלמידיו, כשהוא דומע: "אני מאוד מבקש, ביום ראשון בבוקר, להתפלל, תגידו מזמור מ"א בתהילים. בשעה שמונה זה מתחיל, זה ייקח כמה שעות, אחרי זה ההחלמה תהיה קצת אטית".

בהמשך דבריו ביקש הגר"ב מוצפי מתלמידיו שלא להאמין לכל השמועות והוסיף:" "אני הולך בלב רגוע כשאני יודע שאני אתכם ואתם איתי. בבקשה תבקשו עלי רחמים, ולא רק ביום ראשון אלא גם בהחלה כי היא כואבת, לא לשכוח כל יום להגיד מזמור מ"א בתהילים".

שמו של הרב לתפילה: הרב בן ציון בן טובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר