גפני לאדלשטיין: לא אקיים דיון חוזר על חוק מיסוי דירה שלישית

יו"ר הכנסת אדלשטיין ביקש מיו"ר ועדת הכספים גפני לשקול דיון מחודש בחוק מיסוי דירה שלישית, אך גפני מסרב בתוקף. "אין על מה לקיים דיון מחודש", הבהיר לאדלשטיין (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ביקש הבוקר (ראשון) מיו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לקיים דיון נוסף על חוק מס דירה שלישית בשל חוות הדעת של היועץ המשפטי לכנסת עו"ד אייל ינון שטען כי נפל פגם בהתנהלות, אך גפני החזיר תשובה שלילית.

כאמור, אדלשטיין ביקש מגפני לשקול בחיוב לקיים דיון נוסף אך גפני השיב לו ואמר: "אני לא אחדש את הדיון בחוק מיסוי דירה שלישית ואם יו"ר הכנסת מעוניין בפתיחת הדיון מחדש, שיימצא מישהו שינהל את הישיבה במקומי".

לדבריו: "הנושא היה ידוע זמן רב מראש, הוועדה קיימה דיון עקרוני בנושא והעמדות הובעו בעניין. דיברתי בעניין באריכות עם שר האוצר והוא עמד בתוקף על-כך שהחוק יידון ויאושר. היה כאן דיון של ממש לאורך שעות ואף הוכנסו בחוק שינויים משמעותיים ע"י ועדת הכספים. אולי ההליך לא היה הכי ראוי, אבל איפה היה היועץ המשפטי לכנסת ביום חמישי בלילה? מדוע הוא שלח אליי את המכתב עם חוות הדעת שלו רק במוצאי שבת, יותר מיממה אחרי שהחוק אושר בוועדה.

"אם היו באים אליי היועץ המשפטי או יו"ר הכנסת ביום חמישי ואומרים לי אל תקיים את הדיון, לא הייתי מקיים אותו. עתה משהדיון התקיים ובאריכות עם שינויים שהוכנסו לתוכו והחוק אושר אין על מה לקיים דיון מחודש".

גפני העביר מסר ברור ליו"ר הכנסת: "אני חוזר על-כך שאם יחליט יו"ר הכנסת שבכל-זאת יש לקיים את הדיון מחדש, אזי הוא יצטרך למצוא מישהו שימלא את מקומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר