"עשינו מאמצים לפתרון"

נתניהו על עמונה: "אין ממשלה שדואגת יותר להתיישבות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית לפינוי עמונה והמתווה שהוגש: "אנחנו עשינו את המקסימום. אני יכול לקוות שתושבי עמונה יקבלו אותו" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: חיים צח, לע"מ, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לפינוי עמונה והמתווה שהוגש במהלך הלילה: "אנחנו עשינו את המקסימום. עכשיו אני יכול רק לקוות שתושבי עמונה, שדנים ביניהם עכשיו בהצעת המתווה, יקבלו אותו".

לדבריו: "בחודשים האחרונים, במיוחד בשבועות האחרונים, בימים האחרונים ואתמול עד לפנות בוקר, עשינו מאמצים גדולים מאוד כדי להביא לפתרון מוסכם בעמונה. אנחנו קיימנו עשרות דיונים, הבאנו הרבה מאוד הצעות, חלקן הייתי אומר מחוץ לקופסה, הצעות מאוד יצירתיות.

"אנחנו עשינו את זה מתוך רצון טוב ומתוך אהבת ההתיישבות. אהבת ההתיישבות, ממש כך. לא הייתה ממשלה שדאגה יותר להתיישבות בארץ ישראל ואין ממשלה שדואגת יותר".

נתניהו סיפר והביע תקווה: "אנחנו עושים כל מאמץ אפשרי. אני חושב שראשי היישוב עמונה, שהיו איתי ועם השר בנט עד לפנות בוקר במשרדי, יכולים להעיד על עובדה פשוטה: אנחנו עשינו את המקסימום.

"עכשיו אני יכול רק לקוות שתושבי עמונה, שדנים ביניהם עכשיו בהצעת המתווה, יקבלו אותו וזאת תהיה החלטה נכונה להם, להתיישבות, לעם ישראל כולו ולמדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר