עשור של ציפייה

מזל טוב: הרצל קוסאשוילי חוגג את הולדת בתו

הרצל קוסאשוילי, אחת מהדמויות המוכרות בחב"ד, חוגג את הולדת בתו - לאחר עשר שנים של ציפייה ותפילה. "הרבי מליובאוויטש ממשיך להפוך עולמות עבור ילדיו", כתב (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חברים ובני משפחה ב"לחיים" עם האבא המאושר (צילום: מתוך פייסבוק)

הרצל קוסאשוילי, אחת מהדמויות המוכרות בחב"ד, העובד באתר חב"ד און ליין, חוגג את הולדת בתו - לאחר עשר שנים של ציפייה ותפילה.

בסטטוס נרגש שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו, כתב הרצל כי "אחרי 1,876 הודעות בוואטסאפ, אינספור טלפונים מהארץ, מניו יורק, פריז, לונדון, מוסקבה, באזל וקייב, אני רוצה להודות לכולם יחד (אני פשוט לא אעמוד בכל כך הרבה הודעות חוזרות) על האיחולים הלבביים, על ההתרגשות המשותפת ועל התפילות עד לנס המיוחל. באמת מחמם את הלב לדעת בכמה לבבות היינו מונחים".

"אז קודם כל קחו אוויר, ליולדת גיבורת החיל ולתינוקת החמודה והמקסימה שלום, מה' שלום", מעדכן הרצל קוסאשוילי.

הרצל הוסיף וכתב כי "הגמרא במסכת נידה אומרת: 'שלושה שותפים לאדם: אביו, אימו והקב"ה', ולתינוקת הזו שכה ייחלנו יש כל כך הרבה שותפים-אתם. תודה גדולה, ושניפגש רק בשמחות ובלב שמח".

"והערת סיום: רק שתדעו, שגם אחרי למעלה מ-22 שנה לאחר ג' תמוז, הרבי מליובאוויטש ממשיך להפוך עולמות עבור ילדיו, ואנחנו אחת ההוכחות לכך. לכל המצפים לישועה אני יכול לומר: אל תתייאשו ואל תיפול רוחכם, גדולים חסדי ה'. שבוע של גאולה ובשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר