כך תעברו בקלילות מהאייפון לאנדרואיד

תכונה חדשה של אפליקציית הדרייב של גוגל מאפשרת לגבות נתונים מהמכשיר ולהעביר אותם בקלילות למכשיר האנדרואיד החדש מבלי לבצע פעולה נוספת (סלולר ואפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחד השיקולים שמרתיע לא מעט משתמשי אייפון לפני מעבר לסמארטפון מבוסס אנדרואיד לטובת כל האפשרויות הגלומות באנדרואיד בעל הקוד הפתוח והחופשי הוא 'כאב הראש' שכלול במעבר כזה מבחינת הנתונים שאינם עוברים באופן מלא.

לטובת אלו גוגל יצאה עם פיצ'ר חדש ושימושי שיעשה את המעבר קצת יותר קל.

הפיצ'ר החדש, שהוא חלק מאפליקציית גוגל דרייב של גוגל ל-iOS, תוכנת ההפעלה של אפל, מאפשר לגבות את מרבית הנתונים החשובים בלחיצה אחת. מעכשיו, משתמשי האפליקציה יוכלו לבחור באפשרות Backup ("גיבוי") ואז לבחור את הפרטים אותם הם ירצו להעביר. בשלב הראשון, מאפשרת גוגל לשמור את אנשי הקשר, לוח השנה של האייפון וכל התמונות שצילמתם וההערכה היא שבהמשך תוסיף גוגל גם תמיכה בגיבוי הודעות טקסט ובמוסיקה שמאוחסנת על גבי המכשיר שלכם.

גוגל מזהירה מראש שהתהליך אורך לא מעט זמן – מה שמושפע כמובן מכמות התמונות והוידאו שצילמתם, כך שכדאי שתצטיידו במטען, חיבור WiFi מהיר כדי לחסוך בעלויות העברת הנתונים. על האפליקציה להיות פעילה במשך כל זמן הגיבוי.

ברגע שהמשתמש יכניס את פרטי הגוגל שלו במכשיר האנדרואיד החדש, המכשיר ישחזר אוטומטית מהענן את כל הפרטים, ללא כל צורך בהתערבות או בפעולה נוספת.

הפיצ'ר החדש הוא חלק מהמהלך שעושה גוגל, כדי להקל את המעבר מ-iOS לאנדרואיד, ובמסגרתו אף הקימה אתר בשם Switch. גוגל הגדילה לעשות וצירפה לכל מכשיר פיקסל חדש מתאם מיוחד להעברת נתונים בכבל ממכשיר האייפון – שמאפשר העברה של כל המידע שנמצא על המכשיר כולל מוסיקה והודעות.

לא מדובר במהלך חריג שכן גם אפל פיתחה אפליקציה דומה ייעודית למעבר מאנדרואיד לאפל, בשונה מגוגל שמצניעה את האפשרות בתוך תוכנת הדרייב שלה. הסיבה לכך היא ככל הנראה שאפל הקשוחה לא תאפשר בחנות האפליקציות שלה אפליקציה ייעודית למעבר ממנה בשונה מגוגל שמאפשרת דברים כאלו בצורה חופשית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר