לשמוח עם כולם

ההכנות לחנוכה עליכם? ככה תשמרו על המטבח נקי

המשפחה המורחבת מתאספת כדי לטעום מהלביבות המיוחדות שהכנתם. ניקול עוזר לך לעשות זאת עם מבחר ענק של מוצרים, שייעלו ויקצרו את ההכנות ויאפשרו לך ליהנות מהחגיגה עם המשפחה (אוכל, שיווקי)

חגיגה עם המשפחה בחנוכה ושומרים על מטבח נקי. ניקול. (צילום: יחצ)

חנוכה, שמונה ימים של אור ושמחה. השנה הוחלט ברוב קולות, שערב הלביבות המסורתי ייערך אצלך בבית ואת שוקדת על תפריט חלבי עשיר ועיצוב שולחן מפואר.

המשפחה המורחבת מתאספת יחד להדלקת נרות, משחק בסביבונים, שירת מזמורי החנוכה וכמובן, כדי לטעום מהלביבות המיוחדות והטעימות שהכנת.

ניקול, מותג עזרי הבית והמטבח מבית קימברלי קלארק, עוזר לך לעשות זאת עם מבחר ענק של מוצרים, שייעלו ויקצרו את ההכנות, יאפשרו לך ליהנות ממטבח נקי, ומחגיגה ורגעי איכות עם המשפחה.

בין המוצרים שמציע ניקול תמצאי:

תבניות דקורטיביות מפוארות ומעוצבות מקרטון, המשמשות לבישול, הקפאה ואפיה בתנור ומשאירות מאחור את הפעולה המורכבת של העברת העוגה או הפשטידה מתבנית האפייה למגשים. את התבניות המעוצבות של ניקול ניתן להשיג בשלושה גדלים: תבנית עגולה, תבנית מלבנית ותבנית מאורכת (אינגליש קייק).

תבניות שקעים לאפיית סופגניות, התבניות עשויות אלומיניום, חזקות ועבות במיוחד ונוחות לשימוש ולנשיאה בטוחה.

לעיצוב השולחן, מציע ניקול מגוון רחב של מוצרים ביניהם:

מפות מהודרות חד פעמיות. המפות דמויות בד ומגיעות בשישה עיצובים מקוריים. המפה החד פעמית של ניקול, עשויה מחומר פלסטי מיוחד העמיד לשמן ולמים, כך שבעזרת ניגוב קל ומהיר, החגיגה ממשיכה ללא הפרעה.

מפיות מהודרות, חלקות ומעוצבות המתאימות לקיפול, עיצוב והידור שולחן חג מפואר ועשיר, שעוד ידברו עליו הרבה וגם מפיות עבות תלת שכבתיות נעימות למגע ובעיצובים מקוריים.

בנוסף מציגה ניקול קולקציית מוצרי אפייה ואירוח "ניקול הום מייד" - המהווה פתרון נהדר למי שרוצה לארח ולפנק את האורחים עם מקסימום סטייל במינימום מאמץ. כל המוצרים מגיעים בעיצובים תואמים של שתי קולקציות אופנתיות וצבעוניות.

בסדרת "ניקול הום" מייד תמצאי:

אריזות פופקורן אישיות, מעמד לקינוחים עם עיצוב דו צדדי, גביעי נייר גדולים לקאפקייקס, מאפינס ומאפה אישי ועוד.

כשאת נעזרת במגוון הפתרונות החכמים של ניקול, את יכולה לסיים ברוגע את ההכנות ולהתפנות לשמוח עם כולם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר