אנחת רווחה

בעקבות "כיכר השבת": מלגות לאברכים של הרב סורוצקין

אברכי הכולל של הרב שלום בער סורוצקין בנווה יעקב קיבלו 5 מתוך שבע מלגות שלא הועברו להם בחודשים האחרונים. "הרב סורוצקין הראה שמוקדם להספיד אותו" אמר אברך בכולל (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב שלום בער סורוצקין (צילום: יעקב כהן)

אנחת רווחה לאברכים: בשבועות האחרונים דיווח "כיכר השבת" בהרחבה על המצוקה הקשה ברשת הכוללים "עטרת שלמה" שבראשות הרב שלום בער סורוצקין, במסגרתה אברכים רבים לא קיבלו את המלגות להן הם זכאים מזה חודשים ארוכים.

בכולל בשכונת נווה יעקב הגיעו הדברים לכדי סערה של ממש, כאשר אברכים רבים הודיעו כי ייאלצו לעזוב את הלימודים בכולל שכן "הגיעו מים עד נפש", כדבריהם. "כיכר השבת" סיקר בהרחבה את מאבק האברכים, תוך התמקדות במיוחד במצוקתם הקשה של האברכים הלומדים בעטרת שלמה בסניף בשכונת נווה יעקב.

היום (ראשון), מעדכנים האברכים כי בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת", הוענקו להם חמש מלגות (מתוך שבע) שלא הועברו להם עד היום. בכך, כיסה הרב סורוצקין חוב של חמישה חודשים, כאשר נותר עדיין חוב קטן יחסית של חודשיים.

אברך בכולל סיפר ל"כיכר השבת" כי "האברכים הגיבו בשמחה עצומה על כך. הרב סורוצקין הראה שעדיין מוקדם להספיד אותו ועדיין רשת הכוללים משגשגת ופורחת".

ל"כיכר השבת" נודע כי גם קבוצת האברכים שחשבו לעזוב את מקום הלימודים, הודיעו כי ימשיכו ללמוד בכולל עטרת שלמה המקומי בו לומדים כ-100 אברכים מבחירי בני הישיבות המתגוררים בנווה יעקב.

"אנו מודים הן להרב סורוצקין והן ל'כיכר השבת' שנחלצו חושים לסייע למלגתם של אברכים בני תורה. שכרכם רב מאוד ויישר כוח על פועליכם הרב" אמרו האברכים בכולל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר