מחממים מנועים

פרסום ראשון: התרי בניה לעשרות יחידות דיור בנצרת

זה עוד לא פתרון סופי, אבל צעד בכיוון הנכון: ניתנו היתרי בניה לעשרות יחידות דיור בשכונת ברסלב בנצרת עילית. "מגיע לראש העיר רונן פלוט מחיאות כפיים" אומרים בעירייה (בארץ)

רונן פלוט (צילום: Hadas Parush/Flash 90)

חשיפה: חודשים ספורים לאחר שמנכ"ל הכנסת לשעבר רונן פלוט נבחר לראשות העיר נצרת עלית, ולאחר עיכובים שנרשמו בעבר, לפני זמן קצר (ראשון) העניקה הועדה המקומית לתכנון ובניה אישורי בניה ל 74 יחידות דיור בשכונת ברסלב בנצרת עלית, שאמורה לכלול בסופו של דבר 450 יחידות דיור.

את הקמת השכונה יזם נחמיה חשין, מעסקניה הבולטים של חסידות ברסלב בארץ, צפויה להתחיל בעבודות הבניה כבר השבוע, ובחברת "עמירון" של הקבלן החרדי מנדי רייך אומרים כי כבר בימים הקרובים "הטרקטורים יעלו לשטח".

אין זה הפרויקט הראשון של הקבלן החרדי בעיר, שכן כבר כיום חברת הבניה שבבעלותו בונה את שכונת בעזלא בעיר שצפויה להיות מוכנה לאכלוס בשנה הבאה.

גורמים בעירייה אומרים היום ל"כיכר השבת" כי מדובר בבשורה של ממש. "מגיע לראש העיר רונן פלוט מחיאות כפיים על כך שאחרי שלושה חודשים מאז נכנס לתפקידו הוא כבר אישר את הפרויקט". הגורמים מעריכים כי בעוד כ-22 חודשים יתקבלו היתרי בניה נוספים לשכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר