"פתוחים לכולם"

איוונקה טראמפ תתפלל אצל הרב שהתפרץ נגד אביה?

איוונקה (יעל) טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר עוברים לוושינגטון ומחפשים בית כנסת וקהילה יהודית מתאימה. בין השאר, הם שוקלים להצטרף לקהילה שמנהיגה יצא נגד טראמפ (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הזוג טראמפ-קושנר (צילום: שאטרסטוק)

ארצות הברית: איוונקה (יעל) טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר בתו וחתנו של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, צפויים לעבור בקרוב להתגורר בעיר הבירה וושינגטון, זאת לקראת השבעתו בחודש הבא של טראמפ לנשיא ארה"ב.

על פי הדיווחים, איוונקה וג'ארד מחפשים בימים אלו בית כנסת וקהילה יהודית להצטרף אליהם כחברים מן המניין. כיום, חברים בני המשפחה בקהילתו של הרב יחזקאל לוקשטיין, שסערה של ממש נוצרה בישראל סביב גיוריו.

נציג המשפחה בדק בימים האחרונים אפשרות של הזוג להצטרף לבית הכנסת "אוהב שלום" - קהילה אורתודוכסית מודרנית בוושינגטון.

בכלי התקשורת האמריקאיים מדווח כי הרב שמואל הרצפלד, רב הקהילה המדוברת, נחשב במהלך תקופת הבחירות כמתנגד חריף למועמדותו של דונלד טראמפ ואף צעק לעברו במהלך כינוס של שדולת אייפאק - אולם חברי הקהילה הודיעו כי יקבלו את המשפחה הנשיאותית בכבוד רב.

"אנחנו פתוחים לכולם", אמר תושב מרילנד החבר בבית הכנסת בראיון לניו יורק פוסט: "יש לנו מחנה קיץ, ארוחות שבת מעולות, פעילויות פוליטיות מגוונות ושפע של בתים נחמדים בשכונה שלנו".

כלי התקשורת מסבירים לקוראים כי מדובר באחת הקהילות האורתודוכסיות הבולטות בוושינגטון. "יהודים דתיים אינם יכולים לנסוע ברכב לבית הכנסת משום שמדובר בחילול שבת ולכן משפחת קושנר תיאלץ למצוא בית בסמוך לבית הכנסת" נאמר בדיווח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר