"רדיפה פוליטית"

ח"כ גאטס הבריח לכלא קציעות 15 טלפונים סלולארים

ח"כ באסל גאטס מהרשימה המשותפת הבריח על פי החשד 15 טלפונים סלולארים לאסירים ביטחוניים בכלא קציעות. גאטס סירב להצטרף לחוקרי המשטרה שהמתינו לו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
באסל גאטס. ארכיון (צילום: פלאש90)

חבר הכנסת באסל גאטס מהרשימה המשותפת חשוד כי ניסה להבריח לאסירי פתח בכלא חמישה עשר מכשירי טלפון סלולארי. היום הגיע חבר הכנסת לכלא קציעות ובמהלך ביקורו הוא הבריח על פי החשד 15 מכשירי טלפון סלולארי לשני אסירים עימם הוא נפגש, כך דווח הערב ב"חדשות 2".

על פי הדיווח, בצאתו מהכלא המתינו לו שני חוקרי משטרה מיחידת להב 433 של המשטרה ודרשו ממנו להתלוות אליהם לחקירה אך גאטס סירב להתלוות אליהם בטענה כי יש לו חסינות פרלמנטרית. האסירים שעל פי החשד קיבלו את הטלפונים מגאטס הועברו לבידוד.

יצוין כי חבר הכנסת עזמי בשארה, בן דודו של גאטס, נמלט בעבר מהארץ לאחר שנחשד כי ביצע עבירה ביטחונית. בשארה הצליח להימלט לפני שהמשטרה הגיעה אליו וחקרה אותו.

חבר הכנסת גטאס הגיב היום לחשדות נגדו ואמר: "זה פרק נוסף ברדיפה הפוליטית של מנהיגי הציבור הערבי. ביקורי האסירים של הח"כים הערביים נעשים בתיאום עם שב"ס ובאישור המשרד לביטחון פנים. אין לי מה להסתיר, אני אמשיך לייצג את הציבור הערבי על ידי פעילות פוליטית לגיטימית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר