הטרור מכה שוב

12 הרוגים ו-48 פצועים בפיגוע דריסה באירוע נוצרי בברלין

12 הרוגים ו-48 פצועים באירוע דריסה שאירע בשוק "חג המולד" בבירת גרמניה. על פי הדיווחים מדובר באירוע טרור. בחודשים האחרונים הזהירו גורמים במערב מפיגועי דאעש (חדשות)

12 הרוגים ו-48 פצועים באירוע דריסה שאירע הערב (שני) בשוק "חג המולד" בבירת גרמניה - ברלין. הרשויות המקומיות בוחנות חשד כי מדובר בפיגוע טרור מכוון ועל פי דיווחים מהמקום עולות עדויות כי אכן מדובר בפיגוע טרור. על פי דיווחים מהמקום, הנהג הפוגע נמלט ונתפס מאוחר יותר על ידי כוחות המשטרה.

בשבועות האחרונים, הזהירו באירופה כי דאעש מתכנן לבצע פיגועים סביב חג המולד הנוצרי, וכי השווקים שנפתחים לרגל החג הם יעד מרכזי עבורו. ארה"ב אף הזהירה את אזרחיה כי השווקים האלה עלולים להיות יעד למתקפה.

כזכור, לפני כחמישה חודשים התנגשה משאית הנהוגה בידי מחבל שנשבע אמונים לארגון הטרור דאעש אל תוך צעדה שנערכה בעיר ניס שבצרפת. בפיגוע הדריסה נרצחו 80 בני אדם ונפצעו עשרות.

רב הקהילה היהודית בברלין, הרב יהודה טייכטל, ששהה באותה העת באירוע קהילתי, עזב את האירוע והגיע למקום הפיגוע, "מיד כששמעתי על הפיגוע מקרובי משפחה מודאגים שיקיריהם שהו באזור המדובר, עזבתי הכל והגעתי", אמר הרב "נכון לעכשיו עוד טרם ברור האם ישנם ישראלים או יהודים בין הנפגעים. אני נמצא בקשר רציף עם משטרת ברלין בכדי להבין מי הנפגעים. במקביל אנו עושים מאמצים ליצור קשר עם כל אותם ישראלים או יהודים ששהו לפי הידיעות שמגיעות אלינו במקום באותו הזמן. בשעה הזאת ליבנו עם משפחות הנפגעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר