"אצא בראש מורם"

לאחר היעלמותו אתמול: ח"כ רטאס התייצב לחקירת המשטרה

בביטחון עצמי מופגן, אותנטי או מזויף, ובליווי ח"כים מסיעתו, הופיע לפני זמן קצר חבר הכנסת החשוד בסיוע למחבלים, בתחנת המשטרה אליה זומן לחקירה. צפו ברגע תפיסתו "על חם" (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מגיע לחקירה (צילום: Flash90)

לפני זמו קצר נכנס לחקירת משטרה ח"כ באסל רטאס (הרשימה המשותפת) שתועד מבריח טלפונים סלולריים ומסמכים עם מידע מודיעיני למחבלים. טרם כניסתו שלוותה על ידי חברי כנסת מסיעתו - כולל חנין זועבי כמובן - אמר הח"כ הערבי: "אצא מפה עם ראש מורם".

הבוקר נודע, כי רטאס היה נתון תחת מעקב משטרתי סמוי במשך תקופה ארוכה, כך שלשוטרים לא היה מסובך מדי לדעת מראש על תכנונו להבריח 12 טלפונים זעירים לאסירים ופתקים עם מסרים שהיו עלולים לפי החשד לסייע לביצוע פעולות טרור.

חבר הכנסת רטאס נראה בתמונה שנחשפה ב'ידיעות אחרונות' כשהוא מתעמת עם השוטרים אחרי שכבר השאיר את פתקים והטלפונים בידי המחבלים. ביום ראשון המעקב המשטרתי הגיע לסיומו, כשרטאס נתפס על חם בהגיעו לכלא קציעות כדי לבקר אסירים ביטחוניים - כולל וליד דקה, שרצח את החייל משה תמם ז"ל לפני יותר משלושים שנה.

רגע התפיסה של באסל רטאס (צילום: מתוך ynet)

את הטלפונים נשא רטאס בתוך שקית חבויה בכיס מעילו, והפתקים הוסתרו בצדו השני של המעיל. הח"כ החשוד 'בנה' על כך שלא יעבור בדיקה גופנית בכניסה משום שהוא חבר כנסת הנהנה מחסינות.

כזכור, אתמול השוטרים ניסו ליצור קשר עם רטאס, אך זה נעלם ולא ענה לשיחותיהם. האיכון הסלולרי הנהוג במקרים שכאלו מול חשודים בלתי אפשרי להפעלה מול חבר כנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר