אז מה בנוגע לקרחת? אפשר להציל משהו?

אם מצאת את עצמך סופר את השערות שנותרו על ראשך ומתחיל לשקול הסבת מקצוע לנהג מונית, כמה טיפים שיעזרו לך למלא מעט את מה שחסר בלי פיאה נכרית מביכה (Men)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' בטבת תשע"ז | 07.01.17
ועוד אומרים שקרחת זה יפה (צילום: שאטרסטוק)

אם אתה שעיר ובר מזל, הכתבה הזו לא מיועדת אליך. במקום זאת, תוכל להמשיך לחיות באושר עם רעמת שיער שופעת ויפה ולא לדאוג לרגע לגבי היום בו תצוץ כיפת עור חיוורת במקום בו היה פעם שיער שופע ובריא.

אך, יש לציין שלמרבה הצער, הסיכויים אינם לטובתך. על פי מדענים, 85% מהגברים יאבדו מידה מסויימת של שערות בשלב זה או אחר בחייהם. ובשביל הרבה בחורים, זה אומר דבר אחד מפחיד: קרחת גדולה ונוצצת.

לא נעים, אנחנו יודעים. אבל אם אתה מוצא את עצמך בין שורותיהם של חשופי הפדחת, אל תאבד תקווה, כי תאמינו או לא, ישנם כמה צעדים בהם ניתן לנקוט כדי להפוך את הקודקוד המדולל שלך לפחות כזה, ולא, אנחנו לא מדברים על הלוואת שיער מפוקפקת סטייל ביבי, וגם לא על פאה.

ריכזנו קומץ של דברים שאתה יכול לעשות כדי לשלוט בקרחת מתקדמת.

אל תחמיר את המצב

יש לנו חדשות רעות וחדשות רעות פחות. נתחיל עם הרעות: לאחר שהקרחת החלה להתנחל על קודקודך, אין כ"כ דרך חזרה, לפחות לא באופן טבעי. תתרגל לזה חבר.

עכשיו לחדשות הטובות, יש דרכים למזער את התפשטות הקרקפת החשופה. קודם כל, הכובע שהתחלת ללבוש בדביקות, פחות מטעמי דת יותר מטעמי אסטתיקה עלול להחמיר את המצב, כי הוא מונע מהקרקפת לנשום. כמו כן עישון עלול להזיק, לבריאות שלך בכלל, ולשיער בפרט, ויכול לזרז את נשירת השיער. אז מומלץ להפסיק לעשן. תשתדל לאכול טוב יותר, ולהימנע מלחץ מיותר. אה, ותפסיק עם הבלוריות המביכות האלה. הם לא מכסות את הקרחת, בנאדם.

להצטייד בחומרי הטיפוח הנכונים

לאחר שהצלחת להאט את קצב התקדמות הקרחת, הצעד הבא שלך צריך להיות הצטיידות במוצרי טיפוח נכונים לשיער. אבקות שיער מעשירות נפח הן ההימור הטוב ביותר שלך בעניין זה, וגם בחירה מחודשת של הקונדישינר שלך, לא יהיה רעיון גרוע בכלל.

תכשירים לטיפוח שיער (צילום: שאטרסטוק)

ייבוש בפן

אל תבהל, שימוש במייבש שיער לא שמור אך ורק למין השני. לעיצוב השיער שלך באמצעות פן יש יתרון רציני, כי בניגוד לייבוש טבעי שיגרום לשיער שלך לצנוח, או לייבוש במגבת שעלול למרוט לך את מעט השערות שעוד נותרו לך, ייבוש באוויר חם ינפח את השיער וישיג מראה מנופח וסמיך יותר.

לא רק לנשים (צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר