סנסציית רשת: רוכב האקסטרים שידהים אתכם

לאחר שהסרטון הראשון שלו הפך לסנסציית רשת, רוכב האקסטרים מכה בשנית ומשחרר סרטון נוסף בו הוא מציג ביצועים שלא ישאירו אתכם אדישים (Men)

ביצועים שלא ישאירו אתכם אדישים (מתוך ערוץ היוטיוב של Red Bull)

רוכב האקסטרים דני מקסקיל מעולם לא הלך, או יותר נכון, רכב על בטוח, האיש שלוקח ברכיבה את מה שאנחנו לא מסוגלים לעשות בהליכה, הוציא לאחרונה סרטון חדש שלא מוכיח אחרת.

מאז שפרסם את סרטון האקסטרים הראשון שלו בשנת 2009, הפך הסקוטי הצעיר לסנסציה ברשת ובאמצעות שני גלגלים ואומץ רב צבר יותר מ -128 מיליון צפיות ביטיוב ל-4 הסרטונים האחרונים שלו וזכה לספונסרים כמו 'רד בול' שמרימים לכבודו הפקות ענק.

צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של Red Bull
צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של Red Bull

בקליפ הקודם שלו, הציג מקסקיל כישורי רכיבה מפחידים והזויים, כשהוא מלהטט בין צוקי ענק משוננים ברכס קולין המאיים, מנתר בקלילות מעל תהומות פעורים, ורוכב במקומות שאנחנו לא היינו מעזים אפילו לפסוע בהם.

בוידאו החדש שלו, לקח האמן על שני הגלגלים את כישורי הרכיבה שלו ואת אופני ההרים להרפתקה פסטורלית במיוחד באיזור כפרי וציורי סביב אדינבורו, שם הוא מבצע סדרה של טריקים מטורפים המתבססים על עצמים אזוטריים ויומיומיים, כמו ערימת חציר, שולחן פיקניק ואף עמוד חניה.

האיש ואגדה והאופניים, לוקח את כישורי הרכיבה שלו כמה דיוושים קדימה, מנתר על גגות וגשרים, חוצה נהרות עמוקים, מאזן את אופניו על מוטות צרים וגם... על ערימת חציר מתגלגלת.

"באתי עם הרעיון שאני רוצה לעשות וידאו נוסף עם אופני ההרים שלי", אמר מקסקיל בראיון ל'רד בול', "הסרט האחרון שעשיתי צולם אי שם בהרי ה'סקאי' (סרטון שצבר יותר מ-45 מליון צפיות), והוא היה בהחלט יותר 'הפרש הבודד' סטייל. למרות שאני על אופני ההרים שלי שוב, רציתי שזה ירגיש שונה. רציתי שזה יהיה קליל"

מקסקיל, כפי שתוכלו לראות, משקיע המון בקטע הויזואלי והאסתטי של החוויה, ופחות בלשבור שיאים ותחרויות. כל הסרטונים שלו עד כה, עוצרי נשימה בפאן הויזואלי ובעריכה המקצועית שלהם. התמונה המפורסמת ביותר שלו היא זו שבה הוא נראה יושב על אופניו על חודה של פסגת צוק גבוהה להחריד. לא נותר לנו אלא לחכות לראות מה תהיה הפסגה הבאה שהוא יכבוש.

כובש פסגות. (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של Red Bull)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר